Planuojama, kad iš specialių polimerų pagaminti audiniai atspindės radaro signalą. Komplektą sudarys keliolika apsiaustų. Atskirai bus dengiamos oro paėmimo angos, ratai, stabilizatoriai, kiti svarbūs mazgai. Dangteliai turėtų pakeisti orlaivio kontūrus matomus aero nuotraukose. Kariškiai tikisi, kad tokia apsauga leis suklaidinti užsienio žvalgybą kiek ir kokių orlaivių yra bazėje.
Kita labai svarbi funkcija kur kas žemiškesnė. Atvirame ore palikti lėktuvai veikiami oro sąlygų: lietaus, sniego, kartais net dažus nupoliruojančių smėlio audrų. Dalį penktos kartos orlaivio nematomumo sudaro radaro signalus sugeriantys dažai. Veikiami oro sąlygų jie sensta. Greitesnis nei planuota dažų susidėvėjimas ne tik priverčia pakratyti kišenę, jis gali tapti operacijos nesėkmės priežastimi, todėl svarbu saugoti jautrius paviršius.
Įvairius radijo signalus blokuojančios medžiagos dangalai nėra tik prabangus būdas išleisti didelius pinigus. Senieji lėktuvai visą reikiamą žvalgybos/komunikacijos įrangą turėjo integruotą orlaivio nosyje. Tuo tarpu „Su-57“ daugybė jutiklių paskirstyti įvairiuose naikintuvo taškuose - tai padeda įvertinti padėtį 360 laipsnių kampu aplinkui naikintuvą.
Planuojama, kad 2021 metais Rusijos oro pajėgos turėtų gauti pirmuosius modernius apdangalus. Jais būtų dangstomi lėktuvai kuomet nebūtų galimybės pastatyti angaruose. Iš viso Rusija planuoja pirmuoju etapu įsigyti 76 vnt. „Su-57“.