Rusijos patentų tarnyba dar šių metų balandžio mėnesį atsisakė registruoti prekinį ženklą, kadangi jis neatitinka šių Kodekso reikalavimų: „Valstybinė prekinių ženklų atvaizdavimo registracija negalima, jei nėra išskirtinių bruožų“. Tuo motyvuotas ir galutinis verdiktas.
„Schematinis „iPad“ atvaizdas yra būdingas šiuolaikiniams elektroniniams komunikaciniams įrenginiams (planšetiniams kompiuteriams, knygų ir periodinių leidinių skaitymo įrenginiams ir t.t.), kurie pagaminti įvairių kompanijų, pavyzdžiui, ASUS, „Samsung“, HTC, „PocketBook“, „Sony“ ir kt. Nežymūs skirtumai įrenginių matmenyse, dydyje ir valdiklio vietoje (arba jo nebuvime) nėra esminiai kriterijai, skiriantys jį nuo kitų“, – nurodo tarnyba.
„Apple“ užprotestavo Rusijos patentų tarnybos sprendimą neregistruoti prekinio ženklo „iPad“. Kompanijos iš Kupertino motyvai buvo tokie: „Tūrinis prekinis ženklas vienokiu ar kitokiu būdu ir yra tam tikras produktas, tačiau turintis tokią formą, kuri leidžia jį atskirti nuo vienarūšių kitų gamintojų prekių. Minėta forma (priekinis paviršius yra plokščias, su funkcionaliu mygtuku apačioje, o nugarinė dalis išpūsta, švelniai pereinanti nuo plokštumos prie suplotos elipsės) būdinga tik „Apple“ produkcijai ir neegzistavo iki tol, kol nebuvo sukurtas ir pradėtas gaminti planšetinis kompiuteris „iPad“.
Išstudijavę naują medžiagą, patentų tarnybos atstovai pranešė, kad „Apple“ pateikiami motyvai yra neįtikinami: „Skelbiamas tūrinis vaizdas turi tradicinę šiuolaikinę skirtingų gamintojų elektroniniams įrenginiams formą. Nežymūs pokyčiai įrenginio matmenyse (proporcijos, storis ir t.t.), ekrano dydyje ir funkcionalių mygtukų išsidėstyme nėra esminiai kriterijai juos atpažįstant, kadangi funkcionalių mygtukų ir lizdų grupavimas bei įdiegimo eiliškumas, kurie yra pakankamai maži, atsižvelgiant į patį įrenginį, nepakeičia bendro įrenginio kaip planšetinio kompiuterio vaizdo. Kokių nors originalių elementų, kurie suteiktų pateiktam atvaizdui išskirtinių ypatybių, nėra.“