„Samsung“ ir vėl tyčiojasi iš „Apple“

Kaip vėstant orams galima tikėtis, kad kažkada galėsime pamatyti sniegą, taip išleidus naują „iPhone“ telefoną galime tikėtis pamatyti naują „Samsung“ reklamą, kurioje pašiepiami „Apple“ įrenginių naudotojai.
„iPhone“ atminties trūkumas
„iPhone“ atminties trūkumas / Stopkadras

Išimtis, panašu, buvo tik „iPhone 8“ – matyt, korėjiečiai kaupė geriausias idėjas svarbesniam šio rudens produktui – „iPhone X“.

Naujosios reklamos žiūrovai tarsi supažindinami su „Apple“ ir „Samsung“ konkurencinio karo istorija – iš pradžių Korėjos įmonės užsakymu susuktame filmuke užsimenama, kaip „iPhone“ kadaise nuolat susidurdavo su vidinės atminties trūkumu – „Apple“ ilgą laiką savo telefonuose siūlė tik 16 GB atminties. Nusikėlus į 2013 metus matoma, kaip „Apple“ vartotojui bandoma sukelti nepilnavertiškumo jausmą dėl ekrano dydžio – tuo metu „Samsung“ jau siūlė „Galaxy Note 3“ su 5,5 colių įstrižainės ekranu, o „Apple“ dar nebuvo peržengę 4 colių ribos. 2016 m. „Samsung“ demonstravo savo „Galaxy S“ įrenginių atsparumo vandeniui sugebėjimus, o „Apple“ tuo metu, esą, galėjo pasigirti tik tuo, kad šlapias telefonas bent jau gerai tilpdavo ryžių indelyje.

Naujausiu patyčių iš „Apple“ objektu tapo amerikiečių įmonės pomėgis gaminti ir pardavinėti įvairiausius nepigius „iPhone“ laidus – na, kad ir vaizdo įraše matytą naujovę, leidžiančią vienu metu klausytis muzikos ir įkrovinėti telefoną (kai tuo tarpu „Samsung“ įrenginys įkrovinėjamas belaidžiu būdu).

Reklaminio filmuko, pavadinto „Augimas“ (angl. „Growing Up“) pabaigoje ištikimas „Apple“ produktų naudotojas galų gale įsigyja „Galaxy Note 8“ ir be menkiausio pavydo jausmo žiūri, kaip kiti žmonės kažkodėl vis dar rikiuojasi į eilę įsigyti naujausio „iPhone X“.

VIDEO: Samsung Galaxy: Growing Up

Bendra šio reklaminio filmuko idėja – įteigti, kad „Samsung“ visada yra keliais žingsniais nutolusi nuo „Apple“ technologiniu požiūriu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis