62 metų šveicaras pilotas Andre Borschbergas pakilo iš Nagojos miesto apie 3 val. vietos (sekmadienį 21 val. Lietuvos) laiku, praėjus penkioms dienoms po to, kai nepalankūs orai privertė organizatorius atšaukti ankstesnį mėginimą.
„Kelio atgal nėra! Tai bilietas kelionei viena kryptimi į Havajus, – sakoma žinutėje, paskelbtoje „Twitter“ paskyroje @solarimpulse. – Andre Borschbergas pasiekė negrįžtamą tašką ir dabar turės skristi penkias dienas ir penkias naktis, iki pat kelionės tikslo.“
Lėktuvui teks įveikti 7,9 tūkst. kilometrų nuo Japonijos iki Havajų, o šis skrydis tikriausiai truks penkias dienas ir penkias naktis.
Japonijos susisiekimo ministerija nurodė, kad organizatorių pateiktame skrydžio plane sakoma, kad „Solar Impulse“ „iš pradžių skris į pietus, po to į rytus, o galiausiai pasuks į šiaurę, vengdamas debesų“ virš Ramiojo vandenyno.
„Kadangi jis skrenda labai lėtai, maždaug 70 km per valandą greičiu, nesame tikri, kaip toli jis gali nuskristi (per tam tikrą laiką), – vienas ministerijos pareigūnas sakė naujienų agentūrai AFP. – Tačiau dėl vyraujančių paatogrąžių vakarų vėjų, kaip manome, lėktuvas tikriausiai negrįš į Nagoją.“
Lėktuvui teks įveikti 7,9 tūkst. kilometrų nuo Japonijos iki Havajų, o šis skrydis tikriausiai truks penkias dienas ir penkias naktis.
Kadangi Japoniją palikęs lėktuvas nebeturės kur nutūpti iki pat Havajų, ši skrydžio atkarpa laikoma pačia pavojingiausia.
Tai jau aštuntasis etapas skrydyje aplink pasaulį. Kadangi Japoniją palikęs lėktuvas nebeturės kur nutūpti iki pat Havajų, ši skrydžio atkarpa laikoma pačia pavojingiausia.
A.Borschbergas sakė, kad per ilgą skrydį mankštinsis atlikdamas jogos pratimus ir miegos po 20 minučių – paprastai naktį.
Anksčiau jis pripažino, kad ilgai tūnoti kabinoje, kurios tūris – tik 3,8 kubiniai metrai, yra nemenkas iššūkis.