SEB banko klientai pranešė susiduriantys su trikdžiais

Pirmadienio popietę SEB banko klientai susidūrė su SEB banko internetinės bankininkystės trikdžiais.
Elektroninė prekyba
Elektroninė prekyba / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 Bankas SEB bankas

„Prisijungimas vyko lėtai, o prisijungus išmetė lentelę, kad „sėkmingai baigėte darbą interneto banke“, nors nieko nespaudžiau“, – nurodė viena banko klientė.

Tuo metu SEB banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė 15min teigė, kad SEB interneto bankas veikia, tik dėl didesnio negu įprastai klientų srauto metų gale gali veikti lėčiau.

„Mobilioji banko programėlė veikia kaip įprastai, tad šiuo metu galima naudotis ja“, – komentavo ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų