Išplatiname pranešime spaudai teigiama, kad 2012 m. vasarą komanda džiaugėsi sulaukusi investicijų iš keturių užsienio investuotojų. Šiandiena „Sellfy“ naudojasi per 9 000 skaitmeninio turinio kūrėjų, kurių skaičius per pastaruosius 6 mėnesius išaugo net tris kartus, o siūlomų prekių yra daugiau nei 16 tūkst. skirtingų produktų.
Pasak kompanijos „Sellfy“ įkūrėjo Mario Dagio, rašytojams, fotografams, dizaineriams ir kitokio skaitmeninio turinio kūrėjams „Sellfy“ platforma leidžia ne tik patogiai parduoti, naudojantis socialiniais tinklais. Ji taip pat padeda užsitikrinti didesnes pajamas turinio kūrėjams. Pavyzdžiui, „Sellfy“ uždirba vos 5 proc. nuo pirkinio, įgyto per šią platformą, kainos. Palyginimui, tai net šešis kartus pigiau, nei naudojantis populiariomis „Amazon‘s Kindle Direct Publishing“ paslaugomis, kurių vartotojai pakloja net 30 proc. pirkinio vertės.
„Pastebime, jog vis daugiau autorių, leidžiančių elektronines knygas, renkasi „Sellfy“, o ne „Amazon“ dėl dviejų priežasčių: mažesnės sandorio kainos ir efektyvenės turinio sklaidos. Jeigu „Amazon“ nesate reitinguojamas kaip „Top Seller“ (liet. Geriausias pardavėjas), tenka patiems rūpintis klientų paieška ir rinkodara. Tokiu atveju 30 proc. kainos labiau apsimoka išleisti reklamai, o ne pardavimų platformai“, – aiškina M. Dagis.
„Sellfy“ konkurencingumą rinkoje didina, be jau turimos „Paypal“, dvi naujai įdiegtos atsiskaitymo sistemos: „Stripe“ ir „Paymill“. Pastarosios sistemos atsiskaitymų priėmimą palengvins Šiaurės Amerikos ir Europos klientams.
Verslų akceleratorius „Startup Highway“ projektą „Sellfy“ pripažino vienu iš perspektyviausių startupų Europoje. Manome, kad mūsų 2011 metų investicija į šią komandą pasiteisino su kaupu ir greitu laiku „Sellfy“ sulauks dar didesnio investuotojų dėmesio“, – sako Rokas Tamošiūnas, verslų vystymo programos „StartupHighway“ vadovas.