Šios bendrovės kvietimu parodoje viešintys žurnalistai vylėsi, kad „Sharp“ nustebins nauju, dar didesnės įstrižainės ar raiškos televizoriumi (pernai ji pristatė didžiausią pasaulyje, 90 colių įstrižainės LED televizorių), bet taip nenutiko.
Spaudos konferencijoje bendrovės atstovai daugiausia gyrėsi pasiekimais vaizdo kokybės, energijos taupymo srityse ir išmaniosiomis TV funkcijomis (tokiomis kaip televizoriaus valdymas telefonu ar ekrano perskyrimas į dvi dalis, vieną pusę naudojant naršymui, o kitą – TV transliacijai), bet naujų gaminių nepristatė.
„Sharp“ atstovai teigė maną, kad šįmet didesnių nei 60 colių įstrižainės televizorių rinka augs bent 40 proc., todėl ji ketina dar labiau sustiprinti savo pozicijas.
Iš viso šįmet „Sharp“ rinkai pristatys 21 naują televizorių, kurio įstrižainė bus didesnė nei 60 colių. Be kita ko, prekyboje pasirodys ir minėtasis 90 colių įstrižainės monstras.
Be to, dar pirmąjį šių metų pusmetį ji pradės prekiauti pirmaisiais savo 4K raiškos televizoriais.
Nors kompanijos atstovai nepatikslino, kurių šalių lentynose šie televizoriai atsiras pirmiausiai, galima numanyti, jog jie debiutuos gimtojoje Japonijoje ir tik vėliau pasieks JAV bei Europos rinkas.
Kiek šie įrenginiai kainuos kol kas taip pat neskelbiama.