Šis inovatyvus projektas yra naujausias pasiūlymas spręsti Azijai itin opią didžiulių eismo spūsčių problemą.
Šiame regione milijonai žmonių yra priversti sugaišti daug laiko, kad galėtų pasiekti pageidaujamą kelionės tikslą. Tokia padėtis skatina ieškoti naujų būdų išvengti chroniško transporto paralyžiaus.
Nors gerai išsivysčiusio miesto valstybės gatvės nėra smarkiai perpildytos, Singapūras laikomas puikia naujų technologijų bandymų aikštele dėl savo kompaktiškumo ir atvirumo naujovėms.
Vokietijos bendrovė „Volocopter“ nurodė, kad nuo ateinančių metų antrosios pusės pradėsianti bepiločių oro taksi bandomuosius skrydžius, užsitikrinusi Singapūro vyriausybės palaikymą.
Į sraigtasparnį panašus „Volocopter“ elektrinis oro taksi gali vertikaliai kilti ir leistis. Šiose transporto priemonėse naudojama bepiločių skraidyklių technologija. Įmonės pranešime sakoma, kad tokia transporto priemonės galėtų du žmones skraidinti maždaug iki 30 kilometrų.
„Volocopter“ aparatas pirmąkart buvo viešai pademonstruotas praeitais metais Dubajuje.
„Volocopter“ specialiai pritaikytas veikti didmiesčių centruose“, – sakoma bendrovės pranešime. Gamintojai pridūrė, kad šis aparatas pajėgus atlaikyti nedidelę oro turbulenciją, susidarančią aplink dangoraižius, todėl skrydžiai būtų sklandūs.
„Jis toks tylus, kad skrendant 100 metrų aukštyje (aparato skleidžiamo garso) nesigirdi per įprastą miesto foninį triukšmą“, – teigia „Volocopter“.
Bendrovės atstovė sakė, kad oro taksi gali būti valdomas piloto, naudojant vairalazdę, arba per atstumą – nuo žemės.
Be bandomųjų skrydžių, „Volocopter“ taip pat įkurs Singapūre produktų dizaino ir inžinerijos centrą, turintį suteikti paspirtį vėlesnės plėtros planams.
„Volocopter“ pridūrė, kad jau ruošiasi pasiūlyti pirmąsias galimybes miestuose skraidyti pastoviais maršrutais.
Tokie oro taksi galėtų papildyti užsakomųjų skrydžių sraigtasparniais paslaugas, jau siūlomas kai kuriuose miestuose, siekiant padėti išvengti eismo spūsčių.