Skaitytoja Monika perspėja: per „Facebook“ puola kenkėjai, prisidengiantys apklausomis

Skaitytoja Monika 15min skaitytojus perspėja apie „ataką“, kurią patyrė per „Facebook“. Pasisaugokite ir pasinaudokite Monikos patarimais, jei ir jus puola per socialinį tinklą plintančios kenkėjiškos programos. Žemiau pateikiame Monikos laišką su vizualizacija.
Facebook
Facebook / Scanpix nuotr.
Temos: 2 Internetas Facebook

Sveiki! Noriu pranešti apie naują „Facebook“ ataką, kuri kelia grėsmę šio socialinio tinklo vartotojų asmeninių duomenų saugumui.

Šiandien iš artimos draugės gavau prašymą pabalsuoti paspaudžiant nuorodą bei ten prisijungiant su „Facebook“ duomenimis, neva taip iš karto yra įskaitomas mano balsas. Kibernetinės atakos vykdytojas, su kuriuo, pasirodo, susirašinėjau, labai operatyviai ir greitai atsakinėjo į mano žinutes.

Prisidengia apklausomis, prašo prisijungti su „Facebook“

Po kelių valandų iš kelių draugų gavau atsakymus į žinutes, kurių aš nesu siuntusi.

Skaitytojos Monikos nuotr./Sukčių apklausa „Facebook“
Skaitytojos Monikos nuotr./Sukčių apklausa „Facebook“

Kibernetinis sukčius daugumą išsiųstų žinučių spėjo ištrinti, tad negalėjau pamatyti visų draugų, kuriems buvo išsiųsta žinutė, kviečianti prisijungti su „Facebook“ duomenimis (dalį išsiųstų žinučių radau archyvuotuose pranešimuose).

Prašau pranešti apie šį „Facebook“ vartotojų apgavystės būdą visuomenei, siekiant užtikrinti šio socialinio tinklo vartotojų privatumą bei jų asmeninių duomenų saugumą.

Jei atsitiko taip, kad kažkas pakliuvo į sukčių spąstus ir taip pat kaip aš paspaudė minėtąją nuorodą, LABAI SVARBU iš karto keisti slaptažodį bei nustatymuose atjungti „Facebook“ paskyrą nuo kitų įrenginių.

Tikėtina, kad ši ataka labiausiai pasiekė kauniečius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis