Techninės pagalbos centro konsultantai prognozuoja, kad mėnulio pilnačiai sutapus su penktadieniu, tryliktąja mėnesio diena, nepatenkintų vartotojų skambučių turėtų dar padaugėti, rašoma pranešime spaudai. Dalis skambinančiųjų nori su kuo nors pabendrauti, pasiskųsti juos kamuojančiomis problemomis, o ne šalinti konkrečius techninius sutrikimus. Įmonės specialistai sako tokius žmones visada mandagiai išklausantys ir paguodžiantys, tačiau kitaip padėti jiems dažniausiai negali.
Pastebima, kad per pilnatį taip pat padaugėja išsiblaškiusių klientų. Šie į techninės pagalbos centrą dažniausiai kreipiasi dėl nutrūkusio interneto ryšio ar neįsijungiančio kompiuterio. Pasitarus su konsultantu neretai paaiškėja, kad vartotojai tiesiog netyčia ištraukė interneto kabelį arba apskritai skambina ne į tą įmonę, kurios paslaugomis naudojasi.
„Iki šiol pamename atvejį, kai penktadienį, tryliktąją dieną, į techninės pagalbos centrą paskambinęs klientas ėmė skųstis jau penkias naktis negalintis užmigti. Vyriškis įtarė, kad kažkas sugadino jo namuose bei biure esančią techniką, kad ši trikdytų jo poilsį. Konsultantams teko gerokai pasistengti norint išsklaidyti kilusį nerimą“, – pasakoja „Baltnetos komunikacijos“ monitoringo ir santykių su klientais departamento direktorius Sigitas Ignatovičius.
Pasak jo, mėnulis vienaip ar kitaip veikia visus – tiek klientus, tiek įmonės darbuotojus. Vis dėlto pastebima, kad tokie elgesio pokyčiai dažniau būdingi privatiems, o ne verslo klientams: „Bendrovių darbuotojai iššūkius pirmiausia sprendžia kolektyve ir priima racionalesnius sprendimus. Dėl išsiblaškymo kilusių problemų ar nepagrįstų skundų iš jų sulaukiame gerokai mažiau.“