Slovėnijos valdančioji partija dėl „neapykantą kurstančių kalbų“ traukiasi iš tviterio

Slovėnijos valdančioji „Laisvės judėjimo“ (GS) partija šeštadienį pareiškė nusprendusi nebesinaudoti „Twitter“, nes nuogąstauja, kad šis socialinis tinklas yra naudojamas skleisti melagienas ir neapykantą kurstančias kalbas.
„Twitter“
„Twitter“ / 123RF.com nuotr.

„Vertindami naujojo „Twitter“ savininko ir vadovybės elgesį bei pareiškimus, galime manyti, kad jie dar plačiau atvers socialinio tinklo duris nepadoriam bendravimui ir neapykantą kurstančioms kalboms“, – pažymėjo GS pranešime, turėdama omenyje socialinio tinklo perėmimą, kurį neseniai įvykdė milijardierius Elonas Muskas.

Liberalaus premjero Roberto Golobo partija laimėjo balandį įvykusius visuotinius rinkimus su programa, kurioje žadėjo atkurti padorumą politikoje ir stiprinti teisinę valstybę, kurią, pasak kritikų, pakirto buvęs konservatyvių pažiūrų ministras pirmininkas Janezas Jansa.

J.Jansa – aktyvus „Twitter“ naudotojas, šiame tinkle turintis per 100 tūkst. sekėjų – naudojo šią platformą peikti kritikus ir žiniasklaidą.

Keturiasdešimt vieną mandatą 90 vietų parlamente turintis „Laisvės judėjimas“ pažymėjo, kad partijos paskyra tviteryje dėl techninių problemų tris savaites buvo blokuota ir per tą laiką partija suvokė, kad jai nereikia šio socialinio tinklo, kad ji galėtų veiksmingai kreiptis į piliečius.

„Be to, šia platforma yra piktnaudžiavę kai kurių politinių partijų nariai ir rėmėjai, siekiantys supriešinti visuomenę, skleisti melagienas, manipuliuoti, diskredituoti, įžeidinėti ar net skleisti neapykantą kurstančias kalbas“, – pažymėjo partija ir pridūrė nenorinti būti to dalimi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis