Socialinės akcijos internetinėje erdvėje: kaip netapti marginalių žmonių marionete?

Kaip internetinėje erdvėje gimsta socialinės akcijos ir iniciatyvos? Pasak kalbinamo komunikacijos eksperto, visas jas sieja du dalykai – yra reali priežastis, kuri kaip kibirkštis įžiebia ugnį, ir antra dalis – sąmoningas ugnies kūrenimas, neretai daromas rodant, kad problema yra milžiniška, sukeliant emocijas ir t. t. Dauguma žmonių įsijungia būtent tada, kada emocijos jau kunkuliuoja visu pajėgumu, o loginiai argumentai likę kažkur praeityje.

Tačiau kaip atsekti tikruosius iniciatyvų tikslus? Kada akcijos siekia kilnių, gerų tikslų, o kada – tik visuomenės sudirginimo, turint kitų tikslų? Kodėl skirtingose akcijose neretai matome tuos pačius „ugnies kūrentojus“?

Šioje „Sustiprink imunitetą“ video medžiagoje sužinosite, ką apie tai mano ekspertai ir komunikacijos specialistai bei į ką jie pataria atkreipti dėmesį, norit prisijungti ar palaikyti internete gimstančias socialines iniciatyvas.

VIDEO: Socialinės akcijos internetinėje erdvėje: kaip netapti marginalių žmonių marionete?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis