Socialiniai tinklai šiais metais iš reklamos uždirbs 5 milijardus dolerių

Prognozuojama, kad šiais metais socialinių tinklų pajamos iš reklamos sieks 5,54 milijardo dolerių. Lyginant su praėjusiais metais, augimas siekia net 55,6 proc.
Internetas – nuolat besikeičianti erdvė, todėl socialinių tinklų vartotojai linkę eksperimentuoti, išbandyti naujoves.
Internetas – nuolat besikeičianti erdvė, todėl socialinių tinklų vartotojai linkę eksperimentuoti, išbandyti naujoves. / 123rf nuotr.

Palyginimui, 2010-aisiais socialinių tinklų pajamos iš reklamos siekė 3,56 milijardo dolerių (49,6 proc. augimas lyginant su ankstesniais metais).

2009 metais pajamos buvo 2,38 milijardo dolerių.

Teigiama, kad beveik pusė pajamų tenka JAV rinkai. Didžioji pajamų dalis atitenka „Facebook“, kiek mažiau – „Twitter“ ir kitiems socialiniams tinklams. Pavyzdžiui, socialinis tinklas „LinkedIn“ šiais metais iš reklamos uždirbs 140,8 milijono dolerių. Ankščiau buvo prognozuojama, kad „Facebook“ reklamos pajamos šiais metais viršys 4 milijardus dolerių.

Manoma, kad 2012 metais socialinių tinklų pajamos iš reklamos padidės iki 8,04 milijardo, 2013-aisiais – iki 9,99 milijardo dolerių.

Šaltinis: eMarketer.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų