Andre Borschbergo pilotuojamas lėktuvas pakilo netrukus po 8 val. ryto (15 val. Lietuvos laiku). Prieš kelionę lėktuvas savaitę ilsėjosi Kalifornijoje, kurią pasiekė įveikęs Ramųjį vandenyną ir nusileidęs Mauntin Vju oro uoste valstijos šiaurėje.
A.Borschbergas, kuris šios ilgos misijos metu prie šturvalo vietomis keičiasi su kolega šveicaru Bertrandu Piccardu, pilotuos „Solar Impulse 2“ per visas Jungtines Valstijas iki Niujorko. C.Piccardas atskraidino lėktuvą iš Havajų į Kaliforniją.
A.Borschbergas pakilo ryte, pasinaudodamas palankaus oro atkarpa. Jo kelionė į Arizonoje esantį Finikso Gudjerio oro uostą turėtų užtrukti 16 valandų.
Šiuo skrydžiu siekiama propaguoti atsinaujinančios energijos vartojimą – „Solar Impulse 2“ sparnuose įtaisyti 17 tūkst. saulės energijos elementų, kurie saulei šviečiant pakrauna lėktuvo baterijas.
Nors iš anglies pluošto pagaminto lėktuvo sparnai yra labiau išsikišę į šonus negu reaktyvinio aerobuso, jis tesveria apie 2,3 tonos – kaip koks mikroautobusas ar vidutinis furgonas.
Kelionė aplink pasaulį prasidėjo Abu Dabyje 2015 metų kovo mėnesį; ji suskirstyta į 12 etapų, vien planuotas skrydžio laikas turėjo siekti apie 25 paras.
Si2, kovo 31 dieną iš Mianmaro atskridęs į Čongčingą, Kinijoje dėl nepalankių oro sąlygų turėjo praleisti du mėnesius.
Po to teko dar devyniems mėnesiams nutraukti šią odisėją Havajuose, kur Si2 techninė komanda taisė gedimus, atsiradusius per istorinę kelionę iš Japonijos praėjusiais metais.