Pastebima tendencija, kad elektronikos kūrėjai stengiasi bet kokį daiktą susieti su internetu. Iš pradžių tai buvo akiniai, apyrankės, laikrodžiai, drabužiai ar net gėlių vazonai, o dabar „Sony“ sumanė su internetu susieti peruką.
Šis išradimas, galintis atlikti daugybę funkcijų, šiuo metu vis dar tobulinamas Japonijoje. Pirmasis peruko prototipas – „Prezentacijų perukas“ – leidžia keisti „PowerPoint“ prezentacijos skaidres patraukiant plaukus į vieną ar kitą pusę, turi lazerį, kuris naudojamas kaip žymeklis. Kitas peruko tipas – „Jutimo perukas“ – išmatuoja kūno temperatūrą, kraujospūdį bei gali įrašyti garsą ir vaizdą, kurį galima peržiūrėti atskirame ekrane. Trečiasis peruko tipas – „Navigacinis perukas“ – turi integruotą GPS gaviklį, todėl leidžia lengvai surasti įvairius maršrutus. Skirtingose galvos vietose išdėstyti vibruojantys davikliai leidžia nukreipti žmogų reikiama linkme.
Perukus planuojama gaminti iš skirtingų medžiagų: arklio karčių, žmogaus plaukų, vilnos, plunksnų, jako ar bizonų plaukų, kitais atvejais – iš sintetinių medžiagų.
„Sony“ užpatentavo išmaniųjų perukų gamybą Europoje ir JAV, tačiau šis gaminys dar nepradėtas gaminti masiškai. Po paskutinio labai sėkmingo savo išradimo – „Walkman“ ausinuko, sukurto 1979 m. – „Sony“ jau nebesitikėjo sukurti nieko panašaus, kas galėtų taip stipriai paveikti žmonių kasdienybę, kaip tai padarė ausinukas.
Praeitą mėnesį „Sony“ generalinis direktorius Kazuo Hirai paskelbė, kad įmonė jau padidino finansavimą mobiliųjų technologijų tobulinimui.
Domitės mokslo ir informacinių technologijų naujienomis? Prisijunkite prie Mokslas.IT socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Google+“ ir „Twitter“. Patirkite netikėtų atradimų!