„StrongPoint“: elektroninių kainų etikečių diegimas aktyvus dėl draudimų eksponuoti tabaką

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims ir Suomijai Rimanto Mažulio teigimu, mažmenininkai aktyviai diegia elektronines kainų etiketes, penktadienį rašo „Verslo žinios“.
BNS nuotr.
BNS nuotr.
Temos: 1 Kaina

„Jaučiame sujudimą, susijusį su artėjančiu 2025 metais įsigaliosiančiu draudimu prekybos vietose eksponuoti rūkalus. Prekybos sektoriaus atstovai, kuriems aktualus šių produktų pardavimas, tiria priemones ir būdus, kaip tinkamai vykdyti įstatymo reikalavimus ir kaip tą procesą savo parduotuvėse išlaikyti našų bei patogų pirkėjams“, – teigė R.Mažulis.

Pasak jo, vienas būdų – tabako produktus atiduoti klientams automatizuotuose įrenginiuose, o parduoti juos tiek įprastose, tiek ir savitarnos kasose. Jau keli didieji prekybininkai bando šią technologiją savo parduotuvėse.

2023 metais, palyginti su 2022-aisiais, „StrongPoint“ pardavimo pajamas Baltijos šalyse padidino 10 proc. ir pasiekė 22 mln. eurų. 2022 metais parduota įrangos už 18,8 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų