Tiesa, ne eiliniams žaidėjams, o labiau profesionaliems e-sportininkams. Ir net šis pirkėjų segmentas vargu ar sugebės išnaudoti visas ekrano galimybes. Nepaisant to, ASUS tikina, jog naujieji jų ekranai išskirtinai gerai sumažina vaizdo trūkčiojimą, lyginant su konkurentų ekranais – 3,3 ms laikas, per kurį gali būti nupiešiamas visas naujas kadras beveik prilygsta 3 ms individualių ekrano taškų atsako laikui, rašo engadget.com.
Pirmoji sistema su naujuoju ekranu bus siūloma 17 colių įstrižainės „ROG Zephyrus S GX701“ kompiuteryje, kurio korpusas buvo pristatytas kiek anksčiau. Tačiau naujausias modelis bus prikimštas pačių galingiausių šiandien prieinamų komponentų, įskaitant „GeForce RTX 2080“ vaizdo plokštę. Tai ir nenuostabu – menkesni komponentai nesugebėtų iš žaidimų išspausti tokio kadrų kiekio, kuris bent priartėtų prie ekrano išnaudojimo. Pirmieji šios serijos kompiuteriai pasirodys spalį, o didesnė kompiuterių su kitais vidinės įrangos variantais pasirodys 2020 metais. Berlyne vykstančioje parodoje IFA taip pat demonstruojami ir 15 colių įstrižainės kompiuterių GX502 prototipas, ir 17 colių „Strix SCAR III“ kompiuteris.
Kad toks ekrano skleistinės dažnis būtų iki galo išnaudotas, būtina, kad kompiuteris sugebėtų spėti apskaičiuoti paties žaidimo kadrų išvaizdą, o daugelis naujesnių žaidimų yra tiesiog pernelyg reiklūs techniniams ištekliams, kad tą galėtų padaryti net galingiausios šiuolaikinės vaizdo plokštės. Bent kol kas žaidimų, kurie iš tokių ASUS galiūnų išspaustų visas galimybes, reikėtų ieškoti su žiburiu.