Sukurtas pirmas pasaulyje suvyniojamas televizorius: įsigyti galėsite dar šiemet

Jeigu viena Pietų Korėjos įmonė parodo išmanųjį telefoną su sulankstomu ekranu, tai kita privalo atsakyti rimčiau. Pavyzdžiui, televizoriumi. Ir ne šiaip sulankstomu, o suvyniojamu. Taip ir vyksta konkurencija tarp „Samsung“ ir LG.
„LG Signature OLED TV R“
„LG Signature OLED TV R“ / Gamintojo nuotr.

O pastaroji įmonė Las Vegase vykstančioje parodoje CES paskelbė, jog žengiama į naują televizijos erą ir keičiama pati televizoriaus sąvoka – dabar ne kambarį reikės pritaikyti prie televizoriaus gabaritų, o televizorius pats prisitaikys ir prie erdvės, ir prie vartotojo poreikių, rašoma pranešime spaudai.

LG televizorių „LG Signature OLED TV R“ pagamino, kaip galima ir atspėti, taikant OLED technologiją. Korėjiečiai šio gaminiu parodė ne vien naujovišką sulankstomų ekranų technologiją – gamintojai giriasi, kad ir jo garso, ir vaizdo kokybė yra neprilygstama.

VIDEO: LG SIGNATURE OLED Rollable TV Lifestyle

Nuo pat televizoriaus sukūrimo šių įrenginių ekranai didėjo, jų raiška augo, o žmonės reikalavo dar labiau įtraukiančio, tikroviško vaizdo. Rezultatas – namų svetaines užgriozdino didžiuliai juodi stačiakampiai, kurie išjungti paprasčiausiai gadina kambario vaizdą. Tuo metu nuolat tobulinami namų kino projektoriai vis dar negali pasiūlyti tokio kontrasto ir gilios juodos spalvos, kaip pageidauja žmonės. Siekdami sukurti kaip įmanoma mažiau akį rėžiančius televizorius gamintojai įsivėlė į lenktynes, kuris sukurs plonesnį ekraną ir siauresnį rėmelį.

Pernai pristačiusi „LG Signature OLED TV W“, kompanija atsisakė tradicinės televizoriaus koncepcijos, visą dėmesį sutelkdama į ekraną. Su šiuo televizoriumi, kuris buvo pramintas „plakatu“, LG įrodė, kad televizorius gali pasiūlyti kokybišką vaizdą ir garsą, bei tuo pačiu atrodyti patraukliai ir subtiliai.

Naujausias LG gaminys perkelia šį pasiekimą į naują lygį. Kompanijos sukurta revoliucinė naujovė – televizorius, kurio 65 colių (1,65 m) įstrižainės ekranas magiškai išnyra ir pradingsta į pagrindo dėžę. Būtent tai ir reiškia raidė R televizorių serijos pavadinime „LG Signature OLED TV R“ – namų pramogų revoliuciją (angl. Revolution) ir išlaisvintą erdvę (angl. Redefine) dėl įrenginio gebėjimo iškilti (angl. Rise) ir susivynioti (angl. Roll-up) vienu mygtuko paspaudimu.

Kadangi šį televizorių galima žiūrėti trimis skirtingais būdais („Full View“, „Line View“ ir „Zero View“), tai atveria naujas televizoriaus panaudojimo galimybes – tokias, kokios iki OLED eros buvo neįmanomos.

„Full View“ užtikrina geriausią turinio žiūrėjimo dideliame ekrane patirtį, suteikdamas maksimalų kontrastą, spalvų gylį ir realistiškumą. „Line View“ atveju išvyniojamas ne visas televizoriaus ekranas – šis režimas skirtas specifinėms užduotims. Naudodami „Line View“ žmonės gali rinktis tokias funkcijas, kaip „Laikrodis“, „Rėmelis“, „Nuotaika“, „Muzika“ ir „Namų Prietaisai“. Pavyzdžiui, įsijungus „Laikrodį“ galima patogiai matyti laiką ir orų prognozę, „Rėmelis“ leidžia mėgautis iš telefono įkeltomis šeimos nuotraukomis, o „Nuotaikos“ režimas padės namuose sukurti malonią atmosferą.

Įjungus „Zero View“ visas 65 colių įstrižainės ekranas lieka paslėptas, o įrenginiu galima klausytis muzikos ir kito garso turinio, kuris užpildys kambarį per televizoriaus 4.2 kanalų, 100 W galingumo „Dolby Atmos“ garso sistemą.

Nors šio televizoriaus kaina kol kas neskelbiama, galima neabejoti, kad ji bus didžiulė – pernykštis „Signature W“ modelis kainavo nuo 8000 JAV dolerių. Šįkart galima tikėtis ir penkiaženklės sumos. Anot „The Verge“, prekyba televizoriumi prasidės dar šį pavasarį – galimai net kovą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis