Specialistai paskaičiavo, kad vien tik per 2014 m. II ketvirtį dėl „Surface“ „Microsoft“ patyrė 320-360 mln. dolerių nuostolį. Tiesa, analitikams šią statistiką teko iškapstyti iš amerikiečių korporacijos ketvirčio ataskaitos vingrybių, kadangi „Microsoft“ daugiau neberodo, kiek konkrečiai išleidžia „Surface“ gamybai.
Ekspertų teigimu, tai yra didžiausi nuostoliai dėl „Surface“ po to, kai „Microsoft“ pradėjo prekiauti planšetiniais kompiuteriais. Aišku, reikia atsižvelgti į kelias aplinkybes: pirma, reikėjo nurašyti išlaidas, kurios buvo skirtos „Surface mini“ kūrimui – projekto žlugimą netiesiogiai patvirtino „Microsoft“ atstovai.
Antra, praėjusį ketvirtį į nuostolius įskaičiuotos ir išlaidos, skirtos „Surface Pro 3“ anonsui – iš šių planšetinių kompiuterių gautos pajamos atsispindės jau kito ketvirčio ataskaitoje.
Analitikai suskaičiavo, kad nuo „Surface“ pasirodymo pradžios „Microsoft“ šios planšetės atnešė apie 1,7 mlrd. dolerių nuostolių.
Ekspertai abejoja, ar naujasis „Microsoft“ prezidentas Satya Nadella ilgai taikysis su tokiais nuostoliais: su įsigytu nuostolingu „Nokia“ mobilių įrenginių padaliniu jis ilgai netempė – iš karto buvo pranešta apie veiklos optimizavimą ir masinius darbuotojų atleidimus.