Kaip 15min teigė Justina Kazragytė, „Regitra“ atstovė spaudai, šiandien apie 9.30 val. buvo fiksuoti laikini ryšio tiekėjo sutrikimai į „Regitros“ duomenų centrus, todėl nebuvo galimybės klientams pasiekti „Regitros“ skaitmeninių paslaugų.
„Šiuo metu dėl techninių trukdžių galimi e. paslaugų sutrikimai. Atsiprašome už laikinus nepatogumus“, – buvo rašoma „Regitra“ svetainėje.
Apie 11.25 val. visų skaitmeninių paslaugų teikimas buvo atstatytas.
„Šis ryšio paslaugų tiekėjo gedimas palietė tik dalį „Regitros“ klientų, kurie naudojasi skaitmeninėmis paslaugomis, vidinės „Regitros“ sistemos veikė be trikdžių, padaliniuose paslaugų teikimas klientams nebuvo sutrikęs“, – komentavo J.Kazragytė.