SEB atstovė spaudai Aušra Kurtkutė 15min informavo, kad apie 14.20 jau gavo žinutę iš banko techninio skyriaus darbuotojų, jog paslaugų teikimas turėtų veikti įprastu režimu.
„Visos SEB sistemos veikia kaip įprastai. Dėl sutrikimų, susijusių su IT infrastruktūros sprendimais, šiuo metu SEB programėlė gali veikti lėčiau nei įprastai. Atsiprašome klientų dėl galimų nepatogumų“, – rašė banko atstovė.
Priežastis, dėl kurios sutriko paslaugų teikimas, yra tikslinama.
Netrukus po SEB sistemų gedimo su 15min susisiekė ir vienos žinomos Lietuvoje veikiančios tarptautinės įmonės atstovas, nurodęs, jog dėl banko veikimo sutrikimo buvo priverstas kelionės į Estiją metu iškrauti pirkinių krepšelį, už kurį negalėjo sumokėti, nei kortele, nei grynaisiais, nes negalėjo pasinaudoti bankomatu. Taip pat negalėjo pasipildyti ir savo atsarginės „Revolut“ kortelės.
„Pirmas dalykas, kurį padarysiu grįžęs namo – atsidarysiu atsarginę sąskaitą kitame banką“, – teigė su sunkumais susidūręs vyras.