Teismas pripažino „Google“ diskriminavus darbuotoją dėl lyties: įmonė turės sumokėti 1 mln. JAV dolerių

Technologijų milžinė „Google“ vadovaujamas pareigas užimančiai darbuotojai turės sumokėti milijoną JAV dolerių (maždaug 943 tūkst. eurų) po to, kai teismas pripažino, kad ši bendrovė diskriminavo ją lyties pagrindu. Nustatyta, kad mažiau patirties turintys vyrai gaudavo didesnį atlyginimą.
„Google“ logotipas
„Google“ logotipas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kaip rašo theverge.com, prisiekusieji pripažino „Google“ kalta dėl diskriminacijos lyties pagrindu ir priteisė skundą pateikusiai „Google Cloud“ vadovei Ulku Rowe 1,1 mln. JAV dolerių (1,04 mln. eurų).

U.Rowe ieškinyje teigiama, kad bendrovė mokėjo didesnį atlyginimą mažiau patyrusiems vyrams, o vėliau atsisakė ją paaukštinti, taip keršydama už jos skundus, kuriuos moteris pateikė tiek įmonės viduje, tiek vėliau teismui.

Prieš prasidedant teismo procesui U.Rowe sakė, kad jos darbą „Google“ temdė „elgesys dėl jos lyties“.

123RF.com nuotr./Diskriminacija darbe
123RF.com nuotr./Diskriminacija darbe
{relatedarticles|Taip pat skaitykite|right

Ji teigė, kad po to, kai bendrovė atsisakė ją paaukštinti į viceprezidentės pareigas ir suteikė šias pareigas vyrui, kuris nei pateikė paraiškos, nei turėjo tam kvalifikacijos, ji pateikė ieškinį bendrovei, bet ji ir vėl atsisakė ją paaukštinti.

„The Verge“ atsiųstame elektroniniame laiške advokatų kontoros „Outten & Golden“ advokatė Cara Green teigė, kad „vienbalsis nuosprendis ne tik patvirtina U.Rowe kaltinimus dėl netinkamo „Google“ elgesio“, bet ir siunčia žinią, kad „diskriminacija ir kerštas darbinėje aplinkoje nebus toleruojami."

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis