Teksasas turi, sakykime, įdomų frančizių valdymo įstatymą. Jis greičiausiai bus pakeistas 2023 metais, bet iki to laiko automobilių gamintojai tiesiogiai savo mašinų žmonėms parduoti negalės. Iš esmės, „Tesla“ bus priversta sugrįžti į senamadišką, bet vis dar labai gyvybingą naujų automobilių pardavimo būdą, kai naujos mašinos pirmiausia keliauja į atstovybes ir tik per jas yra parduodamos žmonėms.
Kitaip tariant, vietoje to, kad „Tesla“ parduotų automobilį jo norinčiam žmogui, „Tesla“ privalo tą automobilį parduoti atstovybei, iš kurios salono jį nusipirks žmogus. Atstovybės privalo būti nepriklausomos - jos negali priklausyti „Tesla Motors“. Bet „Tesla“ įprastai tokio verslo nevysto.
Tai ką darys „Tesla“? Na, kompanija turi kelias „galerijas“, kuriose žmonės gali apžiūrėti „Tesla“ modelius. Jų darbuotojai negali net užsiminti apie automobilio kainą - juk tai nėra parduotuvės. Jei tokioje galerijoje žmogus aptinka jam patinkantį modelį, jis gali keliauti į „Tesla“ svetainę internete ir užsisakyti automobilį.
Užsakytas automobilis, pagal dabar galiojantį įstatymą, negali atkeliauti iš Teksaso. Be to, jis negali būti pristatomas į pirkėjo namus - žmogus turi atvykti į techninio aptarnavimo centrą (prisiminkite - „Tesla“ negali turėti pardavimo salonų).
„Tesla“ gamykla Teksase yra labai didelė ir bent jau dalis čia gaminamų automobilių tikrai būtų skirti vietinei rinkai. Taigi, „Tesla“ turės juos išvežti už valstijos ribų ir tuomet vėl pargabenti juos atgal į vietinius techninio aptarnavimo centrus. Pasikartosime - Teksase pagaminti automobiliai bus išvežami iš Teksaso, kad juos būtų galima parduoti Teksaso gyventojams.