Į redakciją plūdo įpykusių bendrovės klientų, kalbėjusių apie patirtus nuostolius, laiškai.
„Atnaujinimas neigiamai paveikė ne tik „Tele2“ grupę, bet ir kai kurių kitų Europos operatorių klientus. Lietuvos atveju buvo paveikti visi „Tele2“ klientai, buvę užsienyje. Tikslaus kiekio dar nežinome, nes klientai negalėjo prisijungti prie tinklo. Praeities duomenys rodo, kad tokių žmonių galėjo būti per 30 tūkstančių, bet šiuos skaičius dar tiksliname“, – sakė Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.
„Tele2“ taip pat praneša šiuo metu sprendžiantys dėl kompensacijų skyrimo tvarkos ir būdų – jas operatorius žada visiems nepatogumus patyrusiems klientams. Su kiekvienu žadama susisiekti SMS žinutėmis.
„Labai apgailestaujame dėl šiuo laikotarpiu klientams kilusių nepatogumų. Sieksime visais būdais užtikrinti, kad ateityje tokie sutrikimai nepasikartotų”, – sakė Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.
Pasak jo, tai – didžiausias techninis gedimas, kurį atsimena. Bendrovė, norėdama užtikrinti, kad tokie atvejai nesikartotų ateityje, investuos į atsargines sistemas, kad panašaus gedimo atveju jos perimtų srautą.
„Padarysim šios situacijos apžvalgą ir pasistengsim suprasti, kokias pamokas galime išmokti patys, kad ateityje klientus informuotume geriau”, – žadėjo A.Baranauskas.
Ryšio sutrikimus patyrė tik užsienyje buvę vartotojai, Lietuvoje „Tele2“ klientai nebuvo paveikti sistemos gedimo.