„Omnitel“ telefonų draudimo paslauga jau pasinaudojo apie 10 proc. naujų telefonų pirkėjų. Draudžiamųjų įvykių skaičius ypač išaugo vasarą, kai žalos atlyginamos kasdien.
Pusę apdraustų „Omnitel“ klientų telefonų sudaro brangesni, daugiau kaip 1000 litų kainuojantys išmanieji telefonai, tačiau klientai draudžia ir pigesnius telefonus. Bendrovės „Lietuvos draudimas“ skaičiavimais, vidutinė apsidraudusių klientų patiriama žala – 900 litų, o didžiausia apsidraudusiems „Omnitel“ klientams atlyginta žala, už „iPhone 5“ vagystę su apiplėšimu, siekė 2400 litų.
„Dažniausiai telefonai dūžta. Dėl to įvyko net trys ketvirtadaliai visų draudžiamųjų įvykių, dėl kurių „Lietuvos draudimas“ atlygino nuostolius apsidraudusiems „Omnitel“ klientams – telefonai sudužo iškritę iš rankų, įskilo jų ekranai ar atsitiko panašios nelaimės. Beveik kas penktas registruojamas įvykis yra dėl vandens rizikos, 7 proc. – dėl vagystės su apiplėšimu“, – pažymėjo „Lietuvos draudimo“ gyventojų turto draudimo vadovas Andrius Gimbickas.
Apsidraudusiems „Omnitel“ klientams ne tik atlyginami nuostoliai. „Kol sugedęs įrenginys bus sutaisytas, klientams suteikiame panašaus lygio kaip remontuojamasis pakaitinį telefoną, o draudžiamojo įvykio atveju, kai įrenginio pataisyti nebegalima, suteikiame naują tokį patį arba apdraustojo įrenginio savybes labiausiai atitinkantį įrenginį“, – sakė „Omnitel“ klientų patirties paslaugų vadovė Žydrė Kiedaitė.
Primename, kad mobiliųjų įrenginių draudimo paslaugą nuo 2011 m. gruodžio siūlo ir telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“.