Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Telekomunikacijų operatorių karas pasiekė teismą: „Bitė“ kaltina „Tele 2” dėl klientės asmeninių duomenų paviešinimo

„Bitė“ trečiadienį pranešė, kad kreipėsi į teismą dėl reklamoje paviešintų jos klientės Ugnės duomenų, kuri į „Bitę“ perėjo iš „Tele 2”. O „Tele 2” atstovai atkerta, kad jokie teisės aktai nebuvo pažeisti ir „Bitė“ buvusią klientę mėgina išnaudoti kaip priedangą konkurencinėje kovoje.
Moteris naudojasi telefonu
Moteris naudojasi telefonu / „Omnitel“ nuotr.

„Kreipėmės į teismą su reikalavimu nedelsiant stabdyti „Tele2” atsakomąją reklamą, šiurkščiai pažeidžiančią teisės aktus dėl mūsų klientės asmens duomenų paviešinimo ir neteisėto atvaizdo naudojimo“, – sakė „Bitei“ priklausančios bendrovės „Eurocom“ direktorius Aurimas Kapočius.

Užuot pripažinę, kad suklydo, jie Ugnę tempia į spaudos konferenciją ir teismą ir slepiasi po mergaitės sijonu“, – kalbėjo A.Baranauskas.

Jis kalbėjo apie trečiadienį bendrovės „Tele 2” išplatintą reklamą, kurioje „Tele2“ replikavo į ankstesnį „Bitės“ reklaminį vaizdo klipą. Jame Ugnė pasakoja per tris mėnesius sutaupiusi 70 litų, nes jos abonentinis mokestis „Bitėje“ yra mažesnis.

„Tele2“ paskaičiavo buvusios klientės sąskaitas ir patikino, kad Ugnė per tris mėnesius už „Tele2“ paslaugas sumokėjo 80,62 Lt, iš kurių po 17 litų per mėnesį sudarė mokestis už telefoną, taigi per tris mėnesius, neskaitant mokesčio už telefoną, buvo sumokėta 29,62 lito. Apie tai ir kalbama reklaminiame klipe.

A.Kapočius tikino, kad reklamoje klientų tebuvo prašyta pasidalinti įspūdžiais, ar jie perėję į „Labas kontraktą“ moka mažiau ir klientė pateikia ne faktą, o savo nuomonę.

„Tele2” reakcija į šias reklamas rodo, kad jiems nepatinka klientų balsas ir nuomonė, jog geriausios kainos pasiūlymai jau nebe pas juos. Peržengdama visas verslo etikos normas, bendrovė bando savo buvusius klientus užtildyti“, – teigė „Eurocom“, valdančios „Labas kontraktą“ paslaugą, direktorius Aurimas Kapočius.

Slepiasi po sijonu

„Tele 2” atstovas spaudai Andrius Baranauskas tikino, kad kiekvienas asmuo pats nustato savo privatumo ribas. Pasak jo, kadangi Ugnė per visuomenės informavimo priemones pati nušvietė faktus apie savo privatų gyvenimą, jos teisių negali pažeisti tolesnis „Tele2“ domėjimasis jos išsakytos informacijos apie privatų gyvenimą teisingumu.

„Bitė” kratosi atsakomybės ir slepiasi po mergaitės sijonu. Tai yra kompanija, kurioje dirba šimtai žmonių, „Bitė“ užsakė šią reklaminę kampaniją, sumokėjo honorarą merginai. Užuot pripažinę, kad suklydo, jie Ugnę tempia į spaudos konferenciją ir teismą ir slepiasi po mergaitės sijonu“, – kalbėjo A.Baranauskas.

Reklamoje nusifilmavusi Ugnė tikino pasijutusi įžeista dėl to, kad buvo paviešinti jos asmeniniai duomenys, taip pat ir dėl žiniasklaidoje pasirodžiusių pranešimų, kad ji esanti melagė. 

„Aš tai suasmeninau.Ten yra mano nuotrauka ir mano vardas. Jokiu būdu nesakau, kad kaltinu „Tele 2”, bet aš jaučiuosi įžeista“, – sakė Ugnė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos