„Telia“ veiklos strategija – naudoti naujausias technologijas, teikti pažangiausias paslaugas ir užtikrinti geriausią vartotojų patirtį. Tačiau žmonėms svarbiausia yra ne pačios technologijos, o tai, ką su jomis galima patirti gyvenime. Tą artimiausiais metais ir norime išreikšti savo nauja komunikacijos kryptimi bei šūkiu „Įdomiau – tik gyvenimas“, – sako „Telia“ rinkodaros vadovė Vaida Jurkonienė.
Nuo šiandien TV ekranuose, internete ir gatvėse žmonės galės išvysti jausmingą „Telia“ istoriją, kuri pasakoja ne tik vienos šeimos, bet ir visiems mums bendrą šalies istoriją. Pasak V. Jurkonienės, tai yra epas apie gyvenimą su technologijomis ir šalia jų, bet ne dėl jų.
Naują įvaizdinį klipą kartu su „Telia“ kūrė visame pasaulyje garsus švedų režisierius Jakobas Strömas. Jis yra dirbęs su tokiais prekių ženklais kaip „Mitsubishi“, „Lidl“, „Axe“ ir kitais. Jo kūryba – muzikiniai, reklamos, įvaizdiniai klipai – yra pelnę įvairius apdovanojimus pasauliniuose renginiuose ir festivaliuose „Kanų liūtai“, „Eurobest“, „Grammy Awards“ ir kt.
„Telia“ eina naujausiu pasaulinių reklamos tendencijų keliu ir savo prekės ženklą iš naujo pristato per jautrią ir nuoširdžią patirtį, kuri vienodai svarbi tiek individui, tiek visuomenei. Technologijų pilname pasaulyje žmonių santykių tikrumas ir tvarumas su aplinka yra kaip niekada svarbūs. Būtent tai ir perteikėme naujuoju klipu“, – sako režisierius J.Strömas.
Nauja „Telia“ komunikacijos kryptis atsispindės visoje bendrovės veikloje – reklamoje, pardavimų pasiūlymuose, klientų aptarnavime.