Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Telia“ pažadėjo: ryšio srautų gyventojams ir verslui neribos

Nors ryšio tinklų apkrovos ir mobiliųjų duomenų srautai paskelbus karantiną Lietuvoje ženkliai išaugo, telekomunikacijų bendrovė „Telia“ nesiims srautų valdymo veiksmų, kurių išimties tvarka šią savaitę leido imtis Europos elektroninių ryšių reguliuotojų institucija (EERRI). „Telia“ tinklas turi pakankamą pralaidumą ir vartotojams neplanuoja riboti interneto ryšio spartos, rašoma pranešime spaudai.
Laidai
Laidai / „Scanpix“ nuotr.

„Patikimas ir spartus ryšys dabar kaip niekada iki šiol yra svarbus mums visiems – tiek įmonėms, siekiančioms maksimaliai išlaikyti savo veiklos tęstinumą, tiek gyventojams, daug daugiau laiko praleidžiantiems namie“, – sako Andrius Šemeškevičius, „Telia“ technologijų vadovas.

Pasak jo, „Telia“ infrastruktūros pajėgumai Lietuvoje yra dideli ir gerai išvystyti, o pats tinklas suformuotas taip, kad atlaikytų staigiai išaugusį naudojimą, įrangos gedimus, fizinį infrastruktūros pažeidimą ar kibernetinius išpuolius. „Tiek mūsų stuburinis tinklas, tiek regioninis tinklas yra dubliuojami, visi mazgai tarpusavyje sujungti rezervinėmis ryšio linijomis ir yra fiziškai atskirti, todėl galime užtikrinti kokybiškas paslaugas net ir visuotinio karantino metu“, – sako „Telia“ technologijų infrastruktūros vadovas.

EERRI šią savaitę išplatintame laiške numatė, kad, tokiomis neeilinėmis aplinkybėmis, kuriomis dabar gyvena bemaž visa Europa, visos mažmenines interneto paslaugas teikiančios telekomunikacijos bendrovės gali pasinaudoti išimtine teise dėl tinklo perkrovos rizikos imtis srauto valdymo veiksmų.

Panašių veiksmų, siekiant palengvinti interneto ryšio apkrovas, jau ėmėsi kai kurios vaizdo turinio platformos. Besibaigiant pirmai karantino savaitei Lietuvoje, gyventojai iš tokių bendrovių kaip „Netflix“ ir „YouTube“ gavo žinią, kad jos ketina sumažinti savo srautinio siuntimo ir vaizdo įrašų kokybę visoje Europoje.

„Mūsų verslo tęstinumo plane yra numatyti procesai ir sprendimai, kurie būtų aktyvuojami esant skirtingiems rizikos lygiams. Užtikriname, kad šiuo metu nuotolinių paslaugų teikimas ar tinklo stabilumas nėra paveikti. Esame pajėgūs teikti paslaugas pagal sutartis ir šiuo metu nematome didesnių grėsmių“, – pastebi A.Šemeškevičius.

Visoje Lietuvoje šią savaitę paskelbus nacionalinį karantiną, balso skambučių srautas „Telia“ tinkle išaugo 70 proc., tarptautinis interneto srautas – daugiau kaip 40 proc., duomenų perdavimo mobiliuoju ryšiu srautas – daugiau kaip 15 procentų. Ši tendencija stabiliai laikosi visą savaitę, tolimesnio srauto didėjimo nėra.

Tarptautinį duomenų perdavimo ir balso skambučių srautą „Telia“ teikia per tris tarpusavyje nesusijusias kryptis, einančias per Lenkiją, Latviją ir Baltijos jūrą. Apkrova yra paskirstyta visoms trims kryptims. Tai leidžia teikti tarptautines interneto paslaugas be trikdžių net ir tuo atveju, jei kuri nors kryptis nustotų veikti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos