„Telia Lietuvos“ vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters teigė, kad patvirtindama naująją struktūrą bendrovės vadovybė įsitikino, kad numatytos sinergijos tarp rinkodaros be komunikacijos komandų iš tiesų veiks.
„Nuo rugsėjo turėjome ne vieną progą suprasti, kad einame teisingu keliu. Vaidos kompetencijos, stipri lyderystė ir strateginė orientacija į vieningo prekės ženklo kūrimą prie to neabejotinai prisidės“, – pranešime teigė įmonės vadovė.
V. Jurkonienė „Telia“ nuo 2014 metų buvo dirbo Rinkodaros skyriaus vadove. Spalio pabaigoje Birutei Eimontaitei palikus Komunikacijos skyriaus vadoves pareigas, jas laikinai ėjo V. Jurkonienė.
V. Jurkonienė yra vadovavusi bendram Rinkodaros ir komunikacijos padaliniui, buvo viena iš „Teo“ bei „Omnitel“ sujungimo bei naujo „Telia“ prekės ženklo įvedimo į Lietuvos rinką strategijos vadovių.