Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„TeliaSonera“ diegia naują M2M platformą

Vis daugiau dėmesio M2M (angl. Machine-to-machine) technologijoms skirianti „TeliaSonera“ diegia naują „Ericsson“ platformą. Naujoji platforma tarptautiniu mastu leis daugelyje pramonės šakų valdyti paslaugas, kurios nereikalauja žmogaus įsikišimo. Ši platforma daugiausiai bus naudojama Šiaurės ir Baltijos šalių rinkose ir taps pagrindine „TeliaSonera“ M2M strategijos sudedamąja dalimi.
„TeliaSonera“
„TeliaSonera“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Ateinančiais metais prognozuojamas dviženklis M2M paslaugų poreikio augimas, o 2020 metais Šiaurės ir Baltijos šalyse net 100 milijono įrenginių veikla bus pagrįsta M2M technologijomis. Pasirašydamos bendradarbiavimo sutartį, „TeliaSonera“ ir „Ericsson“ stengiasi išnaudoti sparčiai augančios M2M rinkos potencialą.   

„TeliaSonera Global M2M Services” valdoma naujoji platforma leis daug lanksčiau įdiegti ir valdyti M2M technologija pagrįstus mobiliojo ryšio sprendimus:

– Ši nauja technologija nuotoliniu būdu leidžia prisijungti prie bet kurio įrenginio. Tai ypač aktualu įmonėms, kurioms būtina kontroliuoti visą produkto veikimo ciklą.

– Automatizuotas didelės apimties judriojo ryšio abonentų valdymas leidžia kontroliuoti informaciją itin dideliais kiekiais. Tai užtikrina, jog M2M technologijos paslaugos sumažins ne tik kaštus, bet ir BNK – Bendrąją nuosavybės kainą – partneriams ir klientams.

– Galimybė nuolat stebėti ir kontroliuoti objektą tiesiogiai prisijungus (API, liet. Aplikacijų integravimo sąsaja) arba portale. Ši technologija taip pat suteikia galimybę greičiau ir efektyviau spręsti ryšio problemas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos