Kiek anksčiau bendrovės „Keen Lab“ tyrėjai atliko viešą sesiją „Free-Fall: Hacking Tesla from Wireless to CAN Bus“ (pažodžiui: „Laisvas kritimas: įsilaužimas į „Teslą“ belaidžiu ryšiu ir per CAN sąsają), bendrais bruožais aprašydami, kaip buvo nulaužtas „Tesla Model S“ elektromobilis. Bendrovė „Tesla“ apie šią savo produktų pažeidžiamą vietą iš „Keen Lab“ sužinojo dar 2016 m. pabaigoje.
Kiekvienas kompiuterizuotos transporto priemonės vairuotojas ar keleivis turėtų susirūpinti, kad pašalinis žmogus gali valdyti automobilį nuotoliniu būdu. Pirmieji tokias grėsmingas galimybes dar 2015 metais pademonstravo „Džipų įsilaužėliai“, ir nuo to laiko gamintojai nepalieka šių pažeidžiamumų be dėmesio.
Per 10 dienų nuo informacijos iš „Keen Lab“ gavimo, „Tesla“ spėjo pašalinti atskleistus pažeidžiamumus. Tačiau „Keen Lab“ komanda nesustojo: savo pristatyme per kasmetinę programišių konferenciją Las Vegase Sen Nie, Ling Liu ir Yuefeng Du netikėtai nuo scenos paskelbė apie naujus „Tesla Model X“ pažeidžiamumus.
Jie pasakė, kad dirbo kartu su „Tesla“ identifikuojant ir šalinant pažeidžiamumus, bet neatskleidė, kaip jiems pavyko įsilaužti į automobilį. Kaip įrodymą, kad jiems pavyko įsilaužti, jie parodė vaizdo medžiagą, kurioje programišiai nuotoliniu būdu įsilaužia į judantį automobilį, atidaro duris ir bagažinę bei mirksi žibintais.
Tie, kurie seka „Tesla“ naujienas, seniai žino, kad bendrovė labai rimtai žiūri į saugumo problemas. Šių metų liepą „Tesla“ generalinis direktorius Elon Muskas prisipažino, kad įsilaužimas į autonominių automobilių parką – viena didžiausių jo baimių.
Žinoma, įsilaužti galima ne tik į „Tesla“ automobilius. Elektroninių komponentų skaičiaus didėjimo tendencija ir nuolatinė interneto prieiga suteikia programišiams daugiau laisvės įsilaužti į automobilius nuotoliniu būdu. Šiuolaikiniame pasaulyje neįmanoma kurti automobilių neskiriant dėmesio saugumui, ir tai turi daryti informacinio saugumo specialistai.