„AppData“ duomenimis, kasdien jį žaidžia per 4,6 mln. vartotojų. Šis žaidimas jau tapo dešimta pagal populiarumą „Facebook“ programėle, o žaidimų sektoriuje jis užima garbingą 6 vietą, skelbia Mashable.com.
Kompanijos „Electronic Arts“ žaidimą socialiniame tinkle lenkia tik konkurentės „Zynga“ projektai – „CityVille“, „FarmVille“, „Empires and Allies“, „Texas Holdem“ ir „Pioneer Trail“.
Atsižvelgiant į tai, kad „The Sims Social“ buvo oficialiai išleistas tik prieš savaitę, tai yra puikus pasiekimas. Jei ir toliau augs tokiu pat tempu, lyderio vietą iš „CityVille“ jis turėtų perimti jau rugsėjį. „CityVille“ turi per 14 mln. žaidėjų kasdien.
„The Sims Social“ yra kompiuterinio žaidimo analogišku pavadinimu internetinė versija. Žaidėjai gali patys pasirinkti, kaip atrodys jų herojus ir kokie bus jo būdo bruožai. Pats žaidimas iš esmės primena realų gyvenimą: jame reikia herojų maitinti, nuvesti į vonią ir tualetą, supažindinti su kaimynais, atlikti namų ruošos darbus, susirasti virtualų darbą, duoti kitų užduočių.
Esminis skirtumas nuo kompiuterinės žaidimo versijos yra tas, kad internete žaidimo herojaus kaimynai gali būti tikrieji jūsų „Facebook“ draugai. Užsukus pas juos į svečius galima šnekėti, flirtuoti ar susipykti su tuo žmogumi (bendravimas vyksta ne tekstu, o pasirenkant veiksmus). Tiesa, visa tai vyksta ne tiesiogiai, o jūsų atliktus veiksmus „kaimynas“ pamatys tik vėliau ir galės juos arba patvirtinti, arba atmesti. Nuo jo pasirinkimo iš dalies priklausys ir jūsų sėkmė žaidime.
Pats žaidimas yra nemokamas, tačiau atlikus tam tikrą kiekį užduočių baigiasi herojaus energija. Per tam tikrą laiką ji vėl „pasikrauna“, bet jei žaidėjas nenori laukti, tuomet tenka susimokėti tikrais pinigais.
Žaidimo „The Sims“ kompiuterinė versija buvo vienas geriausių „Electronic Arts“ kūrinių, uždirbęs kompanijai per 4 mlrd. dolerių.