„TikTok“ ieško būdų nuraminti nerimaujančius dėl socialinio tinklo naudojimo saugumo

„TikTok“ surado partnerę Europoje, užtikrinsiančią, kad vartotojų duomenys nebūtų perduodami į Kiniją, penktadienį pranešė bendrovės vadovas, Europos Sąjungai uždraudus programėlę oficialiuose darbuotojų įrenginiuose.
Programėlė „TikTok“ priklauso Kinijos technologijų milžinei
Programėlė „TikTok“ priklauso Kinijos technologijų milžinei / „Reuters“/„Scanpix“

ES didžiausią susirūpinimą kelia duomenų apsauga, nes Vakaruose vis labiau baiminamasi dėl to, kokią prieigą socialinis tinklas gali suteikti Pekinui prie jautrių vartotojų duomenų iš viso pasaulio.

„TikTok“ viceprezidentas Europos viešosios politikos klausimais sakė, kad bendrovė nori suteikti garantijų po paskelbtų draudimų.

„Vakarų vyriausybės nuoširdžiai nerimauja dėl Kinijos, taigi, kaip bendrovės, kurią įkūrė buvo kinai.“

„Manau, kad mums tenka didesnė pareiga parodyti, kaip saugome vartotojų duomenis“, – naujienų agentūrai AFP sakė Th.Bertramas.

Trys pagrindinės ES institucijos per pastarąsias dvi savaites nurodė pašalinti Kinijai priklausančią programėlę iš įrenginių, įskaitant telefonus ir nešiojamuosius kompiuterius, naudojamus darbui.

Danijos parlamentas šią savaitę liepė parlamentarams ir visam personalui pašalinti programėlę iš mobiliųjų įrenginių dėl „šnipinėjimo pavojaus“.

Jungtinės Valstijos jau uždraudė šią programą naudoti federaliniuose įrenginiuose.

„TikTok“ patronuojančią įmonę „ByteDance“ taip pat tiria Airijos duomenų apsaugos reguliavimo institucija, ar ji, tvarkydama vaikų asmens duomenis ir siųsdama duomenis į Kiniją, nepažeidė ES duomenų apsaugos įstatymo.

„TikTok“ turi 150 mln. vartotojų Europoje, įskaitant 25 mln. Jungtinėje Karalystėje.

Visame pasaulyje vartotojų skaičius siekia milijardą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis