Įrankis peržiūrės naudotojo nuotraukų albumą ir atrinks penkias geriausiai vartotoją atspindinčias nuotraukas.
„Tinder“ savininkės „Match Group“ vadovas Bernardas Kimas sakė, kad dirbtinis intelektas galėtų palengvinti žmonių rūpesčius renkantis, kuri nuotrauka juos geriausiai reprezentuoja, ir taip sumažinti stresą.
„Tikrai manau, kad dirbtinis intelektas gali padėti mūsų naudotojams efektyviau kurti geresnius profilius, kurie iš tiesų atskleistų jų asmenybes“, – sakė B.Kimas per pokalbį su investuotojais ir analitikais.
Jis teigė, kad „Match Group“ pradės keletą iniciatyvų, kuriose bus naudojamas generatyvinis dirbtinis intelektas, kad būtų „pašalinti nepatogumai“ ir pažintys taptų naudingesnės.
„Tinder“ taip pat bando kitas dirbtinio intelekto funkcijas, nes leidžia pažangiausioms technologijoms atlikti svarbesnį vaidmenį širdies reikaluose.
Šią savaitę „Match“ laiške akcininkams teigiama, kad programėlė planuoja naudoti dirbtinį intelektą, kad „tinkamas turinys pasiektų tinkamus žmones ir padėtų pagerinti tinkamumą, o galiausiai – naudotojų rezultatus“, kitaip tariant, kad būtų mažiau perbraukimų į kairę.
„Match“ duomenimis, „Tinder“ turi daugiau nei 75 mln. aktyvių naudotojų.
Praėjusį mėnesį „Tinder“ vyriausiasis produktų vadovas Markas Van Ryswykas taip pat užsiminė, kad programėlėje gali būti pritaikytas generatyvinis dirbtinis intelektas – įrankiai, kurie pagal komandą sukuria įtikinamą tekstą ir vaizdą – kad padėtų naudotojams rašyti savo biografijas.
Biografijos funkcija dar tik pradedama kurti ir veikia tik bandomosiose rinkose, tačiau joje naudojama dirbtinio intelekto sistema, kuri siūlo asmeninį tekstą, pritaikytą naudotojų profilių skiltims „interesai“ ir „santykių tikslai“.
Šis „Tinder“ žingsnis žengtas tuo metu, kai dirbtinis intelektas vis dažniau patenka į pažinčių rinką.
Pažinčių programėlės „Inner Circle“ komunikacijos skyriaus vadovė Crystal Cansdale sakė, kad dirbtinio intelekto plitimas pažinčių programėlėse atsirado dėl „pažinčių nuovargio“, arba žmonių, pavargusių nesulaukti tinkamo rezultato.
Praėjusiais metais „Bumble“ įdiegė dirbtinį intelektą, skirtą neprašytiems nuogiems atvaizdams aptikti. Programėlės vadovė Whitney Wolfe Herd taip pat yra sakiusi, kad dirbtinis intelektas gali būti naudojamas siekiant supaprastinti internetinių pažinčių profilio kūrimo procesą.
Neseniai kibernetinio saugumo bendrovė „Kaspersky“ ir „Inner Circle“ atliko tyrimą, kuriame apklausė vienišus vyrus ir moteris Jungtinėje Karalystėje, siekdamos išsiaiškinti, kokią įtaką pažinčių pasauliui daro „ChatGPT“ pokalbių robotas.
Tyrimas parodė, kad daugiau nei pusė vienišų vyrų naudotų pokalbių robotus, kad jie padėtų kalbėtis su potencialiais pasimatymų partneriais, o daugiau nei 52 proc. naudotų juos tam, kad padidintų žmonių, su kuriais vienu metu kalbasi pažinčių programėlėse, skaičių.