Tinklalapiui Rekvizitai.lt tapus svetainės Vz.lt dalimi, pastarosios lankomumas ūgtelėjo dvigubai

Tinklalapiui Rekvizitai.lt tapus svetainės Vz.lt dalimi, pastaroji lankomiausių Lietuvos interneto svetainių sąraše vasario mėnesį šoktelėjo net 24 pozicijomis ir užėmė 18 vietą.
Žmogus dirba su kompiuteriu
Žmogus dirba su kompiuteriu / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Vasario mėnesį bendrovei „Verslo žinios“ priklausančio portalo lankomumas padidėjo net 103,9 proc., o tai leido Vz.lt pirmą kartą patekti tarp 20-ies populiariausių Lietuvos svetainių pagal realių vartotojų skaičių. Remiantis „gemiusAudience“ duomenimis, per mėnesį svetainę atvėrė daugiau nei 300 tūkst. unikalių lankytojų.

Bendrovės „Verslo žinios“ generalinis direktorius Ugnius Jankauskas teigia, kad integruojant Rekvizitai.lt panašaus rezultato ir buvo tikimasi.

Rekvizitai.lt mums nepriklauso – kaip buvo atskira įmonė, taip ir liko, tiesiog jie nebėra reitinguojami atskirai, o visas lankytojų srautas traktuojamas kaip vienas“, – 15min.lt sakė U. Jankauskas.

Jis pridūrė, kad bendradarbiavimas yra abipusiai naudingas, kadangi abiejų portalų auditorija yra panaši – verslu besidomintys žmonės. O ateityje šis bendradarbiavimas suteiks ir daugiau naudos naršytojams. „Šiuo metu kuriami papildymai, kurie leis naršytojams ieškant informacijos apie įmonę matyti paskutines su ja susijusias naujienas, ir atvirkščiai – skaitant naujienas bus pateikiama aprašomų įmonių informacija“, – teigia pašnekovas.

Veržtis į populiariausių tinklalapių viršūnę „Verslo žinios“ neplanuoja. „Sau tokių tikslų nekeliame – esame aiškiai apsibrėžę auditoriją. <...> Mūsų tikslas yra būti pagrindiniu verslo auditorijos naujienų šaltiniu ir skaitytojui kuo patogesne forma pateikti tiek naujienas, tiek verslo informaciją“, – pabrėžia U. Jankauskas.

Pagal realių vartotojų skaičių, vasario mėnesį lankomiausių Lietuvos tinklalapių trejetukas liko nepakitęs: Delfi.lt (1052 tūkst.), 15min.lt (848 tūkst.) ir Lrytas.lt (772 tūkst.). Į ketvirtą vietą pakilo Skelbiu.lt (641 tūkst.), aplenkęs svetainę Balsas.lt (598 tūkst.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis