„Toshiba“ sukūrė 6,1 colio įstrižainės ekraną, kurio raiška siekia 498 taškus colyje

Dar gegužės mėnesį kompanija „Toshiba“ pristatė 4 colių įstrižainės 1280 x 720 tšk. raiškos (367 taškai colyje) ekraną. Tuomet daugelis ekspertų pritarė, kad tai tikrai neblogas kokybinis šuolis į priekį. Tačiau japonų specialistai nesustojo ir šią savaitę pademonstravo dar didesnį ekraną su dar didesne raiška.
„Toshiba“ pristatytas ekranas, kurio raiška siekia 498 taškus colyje.
„Toshiba“ pristatytas ekranas, kurio raiška siekia 498 taškus colyje. / „Toshiba“ nuotr.
Temos: 1 „Toshiba“

Naujasis produktas turi 6,1 colio įstrižainę, o jo raiška siekia 2560 x 1600 tšk. (498 taškai colyje). Ekranas tikrai nišinis, kadangi išmaniesiems telefonams kiek per didelis, o planšetiniams kompiuteriams – kiek per mažas.

„Toshiba“ teigimu, nurodytas taškų tankis su didele atsarga viršija reikalavimus, reikalingus „fotorealistiškiems“ vaizdams rodyti.

„Toshiba“ nuotr./Didesnė ekrano raiška reiškia ryškesnį ir tikslesnį vaizdą.
„Toshiba“ nuotr./Didesnė ekrano raiška reiškia ryškesnį ir tikslesnį vaizdą.

Taip pat galima paminėti kitas ekrano charakteristikas: 1000:1 kontrasto lygį, 16,7 mln. atvaizduojamų spalvų, ekranas apima 61 proc. NTSC spalvinės gamos. Apžvalgos kampai (vertikalūs ir horizontalūs) siekia 176 laipsnius.

Kompanijos atstovai teigia, kad ekranas gali būti naudojamas ir stereoskopinio vaizdo rodymui, jį bus galima matyti be specialių 3D akinių. Net ir atsižvelgiant į tai, kad minėtu atveju raiška sumažėja per pusę, ji vis tiek lieka pakankamai aukšta.

Deja, „Toshiba“ neužsiminė, kada bus galima pamatyti šį technikos stebuklą serijiniuose produktuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis