„Toshiba“ sukūrė už „iPad 2“ plonesnį planšetinį kompiuterį

Pernai Berlyne vykusioje konferencijoje IFA japonų kompanija „Toshiba“ anonsavo planšetinį kompiuterį „AT200“, kuris iki vartotojų taip ir neprasibrovė. Dabar japonams pasirodė, kad verta dar kartą išbandyti laimę šioje rinkoje, ir pristatė planšetinį kompiuterį „Excite X10“, praneša svetainė „Techspot“.
Planšetinis kompiuteris „Excite X10“.
Planšetinis kompiuteris „Excite X10“. / „Toshiba“ nuotr.
Temos: 1 „Toshiba“

Įrenginys turi 10,1 colio įstrižainės 1280 x 800 tšk. raiškos ekraną su „Gorilla Glass“ stiklu, dviejų branduolių 1,2 GHz taktinio dažnio „TI OMAP 4430“ procesorių. Pastarasis jau pasižymėjo testuose, aplenkdamas „nVidia Tegra 2“. Tiesa, šiais metais viskas keisis, tad teks grumtis jau su „Tegra 3“ turinčiais produktais.

„Toshiba Excite X10“ korpuso nugarinė dalis pagaminta ne iš plastiko, kaip mėgsta daryti daugelis kitų gamintojų, bet iš aliuminio. Tai turėtų suteikti įrenginiui papildomo žavesio. Beje, jo korpusas yra 7,7 mm storio, o tai – vienu milimetru mažiau nei „iPad 2“ ar „Galaxy Tab“. Kiek tai padės japonams, konkuruojant su rinkos grandais, pamatysime ateityje.

Planšetinis kompiuteris taip pat turi „Wi-Fi 802.11n“, „Bluetooth 4.0“ modulius, „HDMI“ ir „microUSB“ sąsajas, palaikomi „DLNA“, „GPS“ standartai, integruotas skaitmeninis kompasas. Nugarinėje dalyje galima rasti 5 mln. tšk. kamerą, galinčią filmuoti didelės raiškos (1080p) režimu,  priekyje įdiegta 2 mln. tšk. kamera vaizdo pokalbiams.

„Toshiba“ žada išleisti „Excite X10“ į rinką jau šiame ketvirtyje, kartu pabrėždami, kad įrenginyje bus įdiegta naujausia „Android“ operacinės sistemos versija. Planšetinio kompiuterio versija su 16 GB duomenų kaupikliu kainuos 530 dolerių (apie 1380 Lt), o su 32 GB – 600 dolerių (apie 1560 Lt).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis