Visiškai nemokamai. „Toyota“ šį žingsnį paaiškino tuo, kad norėtų sukurti konkurenciją vandenilio transporto priemonių gamybai. Be abejo, vienai įmonei yra sudėtinga ir rizikinga mėginti į rinką įvesti visiškai naują technologiją, kuriai reikia ir naujos infrastruktūros – suspausto vandenilio gamyklų ir vandenilio degalinių.
„Toyota“ pasekė milijardieriaus Elono Masko, elektromobilių gamintojo „Tesla“ vadovo pėdomis, kuris 2014 metais padarė tą patį
Jei atsirastų daugiau vandeniliu varomų transporto priemonių gamintojų, jie ne tik konkuruotų, bet ir padėtų atpiginti šias transporto priemones bei paskatintų jų plitimą ir investicijas į infrastruktūrą.
„Toyota“ pasekė milijardieriaus Elono Masko, elektromobilių gamintojo „Tesla“ vadovo pėdomis, kuris 2014 metais padarė tą patį – leido nemokamai naudotis įmonės patentais, siekdamas suteikti impulsą elektra varomų automobilių pramonės plėtrai.
Nėra abejonės, kad „Toyota“ pradeda kovą dėl ateities vairuotojų, kuomet greičiausiai varžysis dvi pagrindinės transporto priemonių kuro technologijos – elektra ir vandenilis.
Gamintojų skaičiaus ir konkurencijos didėjimas turėtų išspręsti pagrindinę problemą „Toyota“ – sukurti vandenilio degalinių tinklą. Iki šiol jų yra labai mažai net JAV ir Japonijoje, šalyse, pirmaujančiose vandenilio kuro elementų kūrime. Vandenilio degalinių statyba labai brangi – viena kainuoja kelis milijonus dolerių.
„Toyota“ planuoja pradėti „Mirai“ gamybą 2016 metais, iš pradžių nedidelėmis partijomis, po 700 automobilių per metus, o vėliau padidinti metinę produkciją iki dešimčių tūkstančių mašinų.