Transformuojamas vertikalaus pakilimo erdvėlaivis – geriau nei skraidantis automobilis

Skraidantis automobilis – puiki fantastinių filmų idėja, tačiau dabartiniai automobiliai gali niekuomet taip ir neatsiplėšti nuo žemės. Bendrovė „XTI Aircraft“ sugalvojo geriau – sukurti erdvėlaivį, kuris žmones nugabentų nuo durų iki durų, rašo popularmechanics.com.
Orlaivio TriFan 600 konceptas
Orlaivio TriFan 600 konceptas / XTI nuotr.

„TriFan 600“ sumanė Davidas Brody'us, kuris 2012 m. ėmė svajoti apie futurologinius ilgų nuotolių erdvėlaivius, kurie galėtų nugabenti nuo pat durų iki durų. Nuo to laiko jis surinko elitinę aviacijos ekspertų komandą, įskaitant buvusį „Skikorsky“ prezidentą Jeffą Pino ir buvusį „Cessna“ prezidentą Charlie Johnsoną.

XTI nuotr./Orlaivio TriFan 600 konceptas
XTI nuotr./Orlaivio TriFan 600 konceptas

Abu erdvėlaivio varikliai kartu pasiekia 2,6 tūkst. arklio galių.

„TriFan 600“ turi tris propelerius, kurie varomi dviem dujų turbininiais varikliais. Kai tik erdvėlaivis pakyla į orą, du sparnuose įtaisyti propeleriai sukasi ir sukuria priekinę trauką. Centrinis propeleris per greičio reikalaujančias keliones nesisuka – naudpjamas tik vertikaliam pakilimui.

Abu erdvėlaivio varikliai kartu pasiekia 2,6 tūkst. arklio galių, teigia XTI. Visa ši galia turėtų pakelti šešis keleivius į 10 km aukštį ir šie tada galėtų keliauti 400 mylių per valandą greičiu.

Tai nėra pirmasis išradėjo bandymas pristatyti virtualų skraidantį orlaivį. Prieš dešimtmetį jis ėmė kurti erdvėlaivį „AVX Aircraft“, siekdamas sukurti naujos kartos įrenginį JAV armijos „Future Vertical Lift" programai. Tačiau galiausiai armija pasirinko didesnes ir geriau žinomas įmones.

D.Brody'us tuomet sumanė savo pirmines idėjas panaudoti kurdamas „TriFan 600“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis