Trumpais vaizdo įrašais išpopuliarėjęs „TikTok“ keičiasi: štai ką matysite dabar

Išpopuliarėjęs trumpais vaizdo įrašais, pritraukusiais prie ekranų milijonus vartotojų, „TikTok“ nusprendė pakeisti strategiją, rašo CNN.
„TikTok“
„TikTok“ / 123RF.com nuotr.

„TikTok“ pritraukus tiek daug vartotojų kitos platformos – „Facebook“, „Instagram“, „Youtube“ – suskubo sekti iš paskos, skatindamos vartotojus kurti iki vienos minutės vertikalius trukmės vaizdo įrašus.

Tačiau dabar „TikTok“ nusprendė pakeisti strategiją ir orientuosis į ilgesnius vaizdo įrašus.

Šeštadienį platforma panaikino savo pradinį „Kūrėjų fondą“ ir nuo šiol tie, kurie norės užsidirbti iš savo turinio, turės prisijungti prie naujos „Kūrybiškumo programos beta versijos“.

Pagal naująją programą kūrėjai, turintys 10 tūkst. ar daugiau sekėjų, iš programėlės galės uždirbti tik kurdami ilgesnius nei vienos minutės vaizdo įrašus, atitinkančius ir daugybę kitų kriterijų. Be to, mokamos pinigų sumos bus didesnės nei iki šiol.

„TikTok“ pasirinko naują strategiją todėl, kad ilgesni vaizdo įrašai yra pelningesni, taip pat tikimasi, kad tai paskatins vartotojus dar daugiau laiko praleisti platformoje.

Tačiau ne visi „TikTok“ kūrėjai tokiais pokyčiais patenkinti – jie teigia, kad ne visada turi idėjų ilgam vaizdo įrašui, mat būtent dėl trumpų įrašų jie čia ir susirinko.

Socialinius tinklus stebintys mokslininkai taip pat svarsto, ar toks „TikTok“ sprendimas pasiteisins, ar jie sugebės išlaikyti vartotojus, kurie nuo pat pradžių susibūrė stebėti būtent trumpus, o ne ilgus įrašus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų