Įmonės Komunikacijos vadovas Baltijos šalyse Andrius Baranauskas išaiškino, kad paslaugų sutrikimas įvyko dėl to, kad persikrovė viena iš tarnybinių stočių, per kurias teikiamos ryšio paslaugos. Tokių stočių „Tele2“ turi keletą (tikslaus skaičiaus įmonė neatskleidžia), vartotojai prie bet kurios iš jų jungiami atsitiktiniu būdu.
Persikrovus vienai iš tokių stočių prie jos prisijungę klientai laikinai prarado galimybę naudotis mobiliojo ryšio paslaugomis: internetas jiems buvo neprieinamas apie 20 minučių, skambučių ir žinučių paslaugos – šiek tiek trumpiau. Dėl pakartotinių bandymų telefonams jungtis prie tos pačios persikraunančios stoties susidarė užklausų eilė, dėl kurios visų užklausų apdorojimas ir įprastinių paslaugų teikimo atstatymas užtruko ilgiau, nei įprastai pakanka tarnybinei stočiai persikrauti. Kita vertus, paslaugų veikimas net ir sutrikimo metu savaime atsistatydavo tiems klientams, kurie savo įrenginius perkrovė ir buvo prijungti prie kitos tarnybinės stoties.
Įmonės atstovas negalėjo tiksliai pasakyti, kokį klientų kiekį galėjo paveikti šis tarnybinės stoties persikrovimas, tačiau nurodė, kad klientai su gedimu galėjo susidurti nepriklausomai nuo savo geografinės padėties.
Nepaisant to, kad gedimai buvo trumpalaikiai, socialinio tinklo „Reddit“ naudotojai suskubo pasiskųsti ryšio sutrikimu ir nuomone, kad tikriausiai "Tele2" darbuotojai dabar laksto tarsi galvas pametę.
„Atsiprašome savo klientų už patirtus nepatogumus. Šiuo metu visos mūsų paslaugos veikia įprastu režimu“, – sakė „Tele2“ atstovas A.Baranauskas.