„Airbus A380“ programa artėja prie pabaigos. Tikėtina, kad po poros dešimtmečių A380 tiesiog nebeliks – milžiniškus lėktuvus matysime nebent muziejuose. Taip nutiko dėl to, kad aviacija pasikeitė. Ašies ir stipinų modelis, kuriam A380 ir buvo sukurtas, oro linijoms neatrodo toks patrauklus. Be to, A380 skrydžius paversti ekonomiškais labai sunku. Reikia arba visiškai užpildyti milžinišką dviaukštį lėktuvą, arba parduoti daug itin brangių bilietų. Būtent dėl to daug A380 turi neįtikėtinai prabangius pirmos klasės salonus su dušais, atskirais miegamaisiais ir kitais patogumais.
„Singapore Airlines“ savo A380 ne kartą pasiuntė į 296 km skrydį į Kvala Lumpūrą. Tuo tarpu „Air France“ saviškiu A380 kelias dešimtis kartų skraidė iš Paryžiaus į Londoną ir atgal – tokie 348 km skrydžiai, trunkantys po 35 minutes, buvo skirti mokymams ir bandymams. Kaip, beje, ir Singapūro oro linijų šokinėjimai po salas.
Žinoma, būta ir dar trumpesnių vienetinių skrydžių. Pavyzdžiui, įvairių pristatymų ir aviacijos parodų metu. Tačiau ir reguliarių trumpų A380 maršrutų buvo.
„Emirates“ yra viena pagrindinių A380 naudotojų ir šios oro linijos savo milžinus naudoja įvairiai. Pats trumpiausias reguliarus „Airbus A380“ skrydis – Dubajus-Muskatas. Vos 349 km atstumas tarp didžiausio Jungtinių Arabų Emyratų miesto ir Omano sostinės buvo įveikiamas per 45-50 minučių. Įdomiausia tai, kad kurį laiką „Emirates“ šį maršrutą A380 lėktuvais vykdė net porą kartų per dieną. Taip – ne per savaitę, o per dieną. Iš Dubajaus A380 kildavo 8:25 ir 16:10, Muskate tūpdavo 9:35 ir 17:25. Šie skrydžiai nutrūko dėl COVID-19 pandemijos.
„Emirates“ vykdė ir daug kitų trumpų A380 maršrutų: Dubajus-Doha (378 km), Dubajus-Bahreinas (488 km), Dubajus-Kuveitas (853 km). Šie skrydžiai nebuvo tai, kam A380 buvo sukurtas. Ir ekonomine prasme sunku suvokti, kaip „Emirates“ galėjo iš to uždirbti. Bet „Airbus A380“ tokioms oro linijoms kaip „Emirates“ yra ir reprezentacijos klausimas.