Šįkart aprašysime kelias interneto rinkodaros strategijas, išpopuliarėsiančias 2012 metais. Visi punktai išdėlioti atsitiktine tvarka.
Reputacijos vadyba internete. Vis daugiau žmonių naudojasi paieškos sistemomis, norėdami rasti juos dominančią informaciją apie prekę ar paslaugą ir vis daugiau žmonių pasitiki pačių rasta informacija internete. Paieškos sistemos palengvina ir paspartina informacijos paiešką, tačiau verslui gali daryti tiek teigiamą, tiek neigiamą įtaką. Internete vartotojai gali skelbti ne tik pozityvius, bet ir negatyvius atsiliepimus bei patirtį su jūsų verslu. Taigi nevertėtų pamiršti tinkamai valdyti šią informaciją.
Mobiliųjų telefonų marketingas. Vis labiau pasaulyje populiarėjantys išmanieji telefonai verčia verslą prisitaikyti ir prie jų. Smulkiam verslui nėra būtina sukurti savąją išmaniojo telefono programėlę, tačiau verslo reprezentacinį puslapį pritaikyti mobiliųjų telefonų naršyklėms yra būtina.
„Google+“ puslapiai. Patys „Google+“ darbuotojai, tarp jų ir Mattas Cuttsas teigia, kad jei jūsų verslas turi „Google+“ puslapį, „Google“ paieškos rezultatų lange jūsų puslapis bus rodomas aukščiau. Tačiau nesupraskite mūsų klaidingai – naudoti tik „Google+“ ir atsisakyti kitų socialinių tinklų nebūtų labai protingas žingsnis.