„Daugelis žmonių puolė masiškai įsigyti korteles, ne po vieną – po 200, 500, aš asmeniškai nusipirkau 1,6 tūkst. Žinau, kas turi 5 tūkst. ir net 17 tūkst. šių kortelių. Tačiau vakar tinklalapyje atsirado užrašas: 5 Lt sąskaitoje negalioja skambučiams ar SMS žinutėms į padidinto tarifo numerius (loterijos, balsavimai ir t.t.). Pirkau korteles, kai sąlygos buvo kitokios, įsigijus jas sąlygos pasikeitė. Tokių „aukų“ kaip aš yra daug“, – piktinasi 15min.lt skaitytojas Paulius. Anot jo, perkant pakuotes nei tinklalapyje, nei pakuotėje ši informacija nebuvo nurodyta.
„Omnitel“ teigia, kad sąskaitoje esančius 5 Lt žmonės gali išleisti naudodamiesi bet kokiomis telekomunikacijų paslaugomis, taip pat ir padidinto tarifo skambučiams bei SMS. Neleidžiama tik šių pinigų išsigryninti.
„Pastebėjus, kad, įsigijus šią pakuotę, siekiama pasipelnyti išgryninant sąskaitoje esančius pinigus, o ne naudotis paslaugomis, buvo užkirstas kelias tokiems nesąžiningiems veiksmams ir apribotas naujai aktyvuotų „Ežio“ kortelių turėtojams naudojimasis keliais trumpaisiais numeriais – 1398, 1679, 1654 ir 1656“, – 15min.lt teigė „Omnitel“ atstovė ryšiams su visuomene Daiva Selickaitė.
Ji pridūrė, kad klientai, kurie šioje situacijoje pasijuto apgauti, galės atgauti pinigus už nusipirktas korteles grąžindami nepanaudotas pakuotes. „Vartotojai galės grąžinti nepraplėštas pakuotes, pateikdami įsigijimo dokumentus (pirkimo čekį su data). Tam tereikia parašyti el. paštu info@ezys.lt ir susitarti dėl laiko ir vietos, kur bus galima pakuotes grąžinti. Pinigai, kurie buvo pervesti bandant pasipelnyti jau įvedus apribojimus, bus grąžinti į sąskaitas ir galės būti išnaudoti telekomunikacijų paslaugoms“, – teigė D.Selickaitė.