„Euro news“ skelbia, kad pasitelkus programėlę per kelias minutes galima suskurti žmogaus dirbtinio intelekto dvynį.
Įmonė tikisi, kad jos programėlė padės turinio kūrėjams atlikti darbus, kuriems negalioja limituotos darbo valandos, ir užmegzti ryšius su gerbėjais visame pasaulyje be kalbos barjero.
„Sukūrėme tai kaip idėją, kad kūrėjas, naudotojas galėtų uždirbti pinigų ir bendrauti miegodamas. Kad jų gerbėjai galėtų įsitraukti ir bendrauti su jais 29 skirtingomis kalbomis“, – sakė „Hollo AI“ generalinis direktorius Rexas Wongas.
Viskas, ko jums reikia, yra jūsų asmenukės ir balso užrašai, ir programėlė per kelias minutes sukurs „ChatGPT“ su jūsų asmenybe, pažymi „Hallo AI“.
„Socialinė žiniasklaida nėra darbas nuo 9 iki 5. Tai – darbas 24 valandas per parą. Nėra jokių pertraukų. Todėl tikrai manau, kad turėdama „Hollo AI“ galėsiu šiek tiek atsipūsti, nes dabar jie ne tik bendraus su manimi akis į akį, bet ir turės mane savo telefone 24 valandas per parą“, – džiaugėsi Los Andžele gyvenanti turinio kūrėja McKenzi Brooke.
Lietuvių nuomonės formuotojai kol kas šios galimybės nepabandė.
15min pasidomėjo, ar tai nėra grėsmė nuomonės formuotojų darbo vietai ir su kokių iššūkių ši naujovė gali atnešti?
Panašu, kad kol kas dirbtinio intelekto dvyniai žmonių pakeisti negali ir minėtos bendrovės pasiūlytos galimybės atneša ir ne vieną klausimą, kurį teks išspręsti.
Atskleidė, kur mato rizikas
„ChatGPT“ treneris, lektorius D.Zavadskis 15min teigė, kad Miquela, dirbtinio intelekto sukurta „žvaigždė“, yra puikus pavyzdys, parodantis, kad virtualūs nuomonės formuotojai jau yra realybė.
„Nors Miquela atrodo kaip robotas, jos populiarumas ir patrauklumas prekės ženklams rodo, kad žmonės yra linkę sekti net ir dirbtinio inteleko sukurtas asmenybes. Tai atveria naujas galimybes rinkodarai – galimybę kurti turinį įvairioms geografinėms rinkoms ir kalboms, beveik neribotai dirbti 24/7. Tačiau ši situacija kelia ir etinių klausimų“, – pastebi pašnekovas.
Pasak jo, svarbiausia problema, kylanti su dirbtinio intelekto nuomonės formuotojais, yra susijusi su moralės ir vertybių aspektais.
„Tikri žmonės, skirtingai nuo dirbtinio intelekto, paprastai vadovaujasi tam tikromis vertybėmis ir principais, kurie lemia jų sprendimus, įskaitant ir tai, kokius produktus jie reklamuoja. Dirbtinio intelekto influenceriai, valdomi žmonių, gali būti naudojami reklamuoti beveik bet ką, neatsižvelgiant į moralinius aspektus. Tai kelia riziką, kad tokie virtualūs asmenys gali būti naudojami tik siekiant pelno, neatsižvelgiant į etiką“, – perspėjo D.Zavadskis.
Be to, nors technologija tobulėja ir dirbtinio intelekto nuomonės formuotojai tampa vis sunkiau atskiriami nuo realių žmonių, vis dėlto, pasak pašnekovo, jų gebėjimai ir galimybės yra riboti, ypač kalbant apie kūrybiškumą ir emocinį intelektą.
„Tikri influenceriai sugeba sukurti unikalų turinį, remiantis asmeninėmis patirtimis ir jausmais, o tai yra neįkainojama vertė, kurių dirbtinis intelektas dar negali pilnai atkartoti. Atsižvelgiant į visus šiuos aspektus, akivaizdu, kad dirbtinio intelekto influenceriai atveria naujas galimybes, tačiau tai taip pat kelia naujus iššūkius ir klausimus, susijusius su etika ir moralės vertinimu“, – teigė D.Zavadskis.
Todėl, anot jo, svarbu, kad tie, kurie naudojasi šiomis technologijomis, atsižvelgtų į šiuos aspektus ir užtikrintų, kad jų veikla atitiktų aukščiausius etikos standartus.