Be to, verslininkas papasakojo, kaip jo bendrovė „Blue Origin“ galėtų sukurti infrastruktūrą, reikalingą visų jo svajonių įgyvendinimui.
Visa ko pradžia būtų „Blue Origin“ kuriamos raketos, tačiau dabar jų flotilę galima būtų papildyti ir „Blue Moon“ – nusileidimo Menulyje moduliu, kurį J.Bezosas pristatė praėjusį ketvirtadienį. „Blue Moon“ yra aparatas, kuriuo vieną dieną „Blue Origin“ tikisi gabenti žmones ir mokslinę įrangą į Mėnulį. Šiuo aparatu vienu skrydžiu ant Mėnulio paviršiaus galima nuleisti nuo 3.6 iki 6,5 tonų krovinio ir tikėtina, kad šis aparatas bus panaudotas vandens išgavimui Mėnulio ašigaliuose.
J.Bezosas pirmą kartą apie savo kosmoso užkariavimo viziją – ir jos skirtumus nuo Elono Musko vizijos – pirmą kartą nupasakojo dar 2016 metais, „Code“ konferencijoje. Tačiau praėjusią savaitę jis pateikė kur kas aiškesnį, detalesnį paaiškinimą ir nurodė priežastis, dėl ko, jo manymu, reikėtų imtis tokio milžiniško darbo. Pagrindinė priežastis yra ta, jog ištekliai Žemėje yra riboti – ypač energija. Tuo tarpu kosmosas siūlo neribotų išteklių galimybę. Anot J.Bezoso, viskas, ko reikia tiems ištekliams pasiekti – tai pigesnė ir patikimesnė prieiga.
Tiesa, toks požiūris būdingas ne visiems kosmoso vizionieriams. Kai kurie įsitikinę, kad lygiai taip, kaip artėjame prie Žemės išteklių išnaudojimo, ilgainiui žmonės išnaudos ir visus Saulės sistemos išteklius. Be to, galima būtų argumentuoti, kad kol kas žmonija dar neišvystė gebėjimo tvariai gyventi toje pačioje Žemėje, ir kad tai yra gerokai svarbesnė, skubiau spręstina problema nei naujų problemų sukūrimas visai žmonijai. J.Bezoso vizijos pagrindas yra kraštutinai kapitalistiški idealai (tokie, kaip neribotas augimas), nors tais idealais viešai abejoja ir politikai, ir ekonomistai.
Tai nebuvo pirmas kartas, kai J.Bezosas pateikė savo tolimos ateities viziją. Tačiau tai buvo pirmas kartas, kai matėme jį šią viziją išdėstant taip viešai ir aiškiai. Už tai galima neabejoti, kad tai nebus paskutinis kartas, kai J.Bezosas viešai kalbės apie kosmoso užkariavimą. Veikiausiai dalys šio savaitgalio pasakojimo bus panaudotos artėjant esminiams „Blue Origin“ planuose numatytiems įvykiams, tokiems, kaip 2021 metams suplanuotam „megaraketos“ „New Glenn“ pirmajam startui ar bet kuriam bandymui į Mėnulį nusiųsti „Blue Moon“ aparatą.
Galima būtų numanyti, jog tai buvo valandos trukmės reklama, kurios pagrindinis žiūrovas yra JAV kosmoso agentūra NASA, ir šią reklamą – sutrumpintas jos versijas – dar tikriausiai matysime tol, kol NASA viešai nepaskelbs, ar naudosis „Blue Origin“ paslaugomis savo pačios suplanuotam sugrįžimui į Mėnulį 2024 metais.