Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Twitter“ slapta didina 35 VIP paskyrų populiarumą, tarp kurių – LeBronas Jamesas, Joe Bidenas ir Elonas Muskas

Naujame „Platformer“ pranešime teigiama, kad „Twitter“ slaptai didina 35 VIP naudotojų paskyrų populiarumą, praneša „Business Insider“.
twitter
twitter

„Platformer“ vyriausioji redaktorė Zoë Schiffer citavo „Twitter“ vidaus dokumentus, kuriuose išvardytų 35 VIP vartotojų įrašai stebimi ir jų pasiekiamumas didinamas specialiai.

Z.Schiffer paskelbė 14 iš 35 sąraše esančių vardų, tarp kurių buvo NBA žvaigždė Lebronas Džeimsas, „YouTube“ žvaigždė Mr.Beast, respublikonė Alexandria Ocasio-Cortez, konservatyvus komentatorius Benas Shapiro ir pats „Twitter“ vadovas Elonas Muskas.

Sąraše taip pat buvo už D.Trumpą pasisakantis „Twitter“ komentatorius catturd2, su kuriuo Elonas Muskas yra ne kartą bendravęs „Twitter“.

„Twitter“ inžinieriai užtikrino, kad šių VIP naudotojų tviterio žinutės pagal jų matomumą bus automatiškai reitinguojamos aukščiau nei kitų, atskleidė „Platformer“. VIP naudotojų tviterio žinutės taip pat apeina „Twitter“ algoritmą, kuris neleidžia peržiūrėti per daug konkretaus naudotojo pranešimų, teigia „Platformer“.

Be to, paaiškėjo, kad 14 išvardytų asmenų apima visą politinį spektrą. Sąraše buvo JAV prezidentas Joe Bidenas, tačiau įdomu, kad jame nebuvo buvusio JAV prezidento Donaldo Trumpo.

Ne visi išskirtiniame sąraše esantys žmonės yra E.Musko gerbėjai. Pavyzdžiui, E.Muskas viešai nesutarė su M.Ocasio-Cortez, kai ji liepė jam „atsisakyti protofašizmo“.

123RF.com nuotr./„Twitter“
123RF.com nuotr./„Twitter“

„Platformer“ nepaskelbė viso sąraše esančių žmonių sąrašo, kad apsaugotų savo šaltinių tapatybę.

Šis sąrašas paskelbtas po gruodžio mėn. pasirodžiusio „Platformer“ straipsnio, kuriame buvo pranešta, kad E.Muskas prašo „Twitter“ pakoreguoti platformos kodą, kad jo pranešimai būtų geriau matomi.

Vasario mėn., nusivylęs, kad jo įrašas apie „Super Bowl“ sulaukė mažiau parodymų nei J.Bideno pranešimas, E.Muskas liepė atlikti pakeitimus, kurie padidino jo tviterio pranešimų matomumą, palyginti su visais kitais platformoje esančiais įrašais.

„Twitter“ situacijos vis dar nepakomentavo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais