Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Twitter“ uždraudė klaidinančias reklamas apie klimato kaitą

Penktadienį, Tarptautinės Žemės dienos proga „Twitter“ paskelbė, kad nuo šiol programėlėje bus draudžiami reklaminiai skelbimai, kurie uždraudė „klaidinančias“ reklamas, kurios „prieštarauja moksliniam sutarimui dėl klimato kaitos“.
Bendrovė "Twitter"
Bendrovė "Twitter" / „Scanpix“ nuotr.

„Manome, kad klimato neigimas neturėtų būti monetizuojamas, o klaidinančios reklamos neturėtų atitraukti dėmesio nuo svarbių pokalbių apie klimato krizę“, – teigiama bendrovės tinklaraščio įraše.

Bendrovė priimdama sprendimus dėl to, kas yra teisėtas turinys, susijęs su klimato kaita, vadovausis „autoritetingais šaltiniais“, įskaitant Jungtinių Tautų Tarpvyriausybinę klimato kaitos komisiją (IPCC).

Per pastaruosius kelis mėnesius IPCC paskelbė keletą svarbių ataskaitų apie krizę, kuriose išdėstyta, ką reikia daryti, kad būtų galima prisitaikyti prie jau vykstančių pokyčių ir kaip išvengti dar sunkesnių pasekmių ateityje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?