25–34 metų amžiaus grupės atstovai socialiniuose tinkluose (ypač „Facebook“) praleidžia tiek pat laiko, kaip ir priešais televizorių, o vyresni nei 55 metų žmonės pirmenybę teikia televizijai: tik 32 proc. šios amžiaus grupės žmonių noriai laisvalaikį leidžia socialiniuose tinkluose.
Reikia pažymėti, kad socialiniai tinklai ypač populiarūs tarp dailiosios lyties atstovių. Be to, 40 proc. apklaustųjų teigė, kad socialiniais tinklais bei naujienų tinklalapiais naudojasi žiūrėdami televizorių, o 6 proc. apklaustųjų pareiškė, jog „Facebook“ ir „Twitter“ praleidžia daugiau nei 8 valandas per parą.
„Tai puikiai parodo, kaip laisvalaikį linkęs leisti šiuolaikinis jaunimas. Juk šiame skaitmeniniame amžiuje įpročiai keičiasi labai smarkiai“, – teigė „Click Consult“ vadovas Mattas Bullas.
Tyrimą atlikusi kompanija nemano, kad televizijos epocha „prieina liepto galą“, tačiau šiandien yra daugybė paslaugų, kurias galima integruoti į televizorius, kad šie atitiktų žmonių pomėgius.