Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Tyrimas: jaunimas televiziją iškeičia į socialinius tinklus

Remiantis kompanijos „Click Consult“ atliktu tyrimu, 65 proc. jaunimo (16–24 m.) labiau linkę laisvalaikį leisti socialiniuose tinkluose, nei žiūrėti televizorių.
„Facebook“
„Facebook“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

25–34 metų amžiaus grupės atstovai socialiniuose tinkluose (ypač „Facebook“) praleidžia tiek pat laiko, kaip ir priešais televizorių, o vyresni nei 55 metų žmonės pirmenybę teikia televizijai: tik 32 proc. šios amžiaus grupės žmonių noriai laisvalaikį leidžia socialiniuose tinkluose.

Reikia pažymėti, kad socialiniai tinklai ypač populiarūs tarp dailiosios lyties atstovių. Be to, 40 proc. apklaustųjų teigė, kad socialiniais tinklais bei naujienų tinklalapiais naudojasi žiūrėdami televizorių, o 6 proc. apklaustųjų pareiškė, jog „Facebook“ ir „Twitter“ praleidžia daugiau nei 8 valandas per parą.

„Tai puikiai parodo, kaip laisvalaikį linkęs leisti šiuolaikinis jaunimas. Juk šiame skaitmeniniame amžiuje įpročiai keičiasi labai smarkiai“, – teigė „Click Consult“ vadovas Mattas Bullas.

Tyrimą atlikusi kompanija nemano, kad televizijos epocha „prieina liepto galą“, tačiau šiandien yra daugybė paslaugų, kurias galima integruoti į televizorius, kad šie atitiktų žmonių pomėgius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos