„Uber“ viceprezidentas grasino sekti apie bendrovę blogai rašančius žurnalistus

Perspektyvios „Taksi“ paslaugas teikiančios bendrovės „Uber“, kuri leidžia laisvai samdomiems taksistams per specialią programėlę gauti iškvietimus iš keleivių, viceprezidentas Emilis Michaelis sakė, kad galėtų skirti milijoną dolerių tyrėjams, kurie „iškastų purvą“ apie neigiamai bendrovę nušviečiančius žurnalistus.
„Uber“
„Uber“ / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Pasak jo, milijonas dolerių galėtų būti skirtas žurnalistų asmeninio ir šeimyninio gyvenimo narpliojimui.

„Niekas nesužinotų, kad informaciją surinkome mes“, – pridūrė E.Michaelis.

„Niekas nesužinotų, kad informaciją surinkome mes“, – pridūrė E.Michaelis. Jo pastabos buvo užfiksuotos viešos ne spaudai (angl. off the record) skirtos vakarienės metu praėjusį penktadienį Niujorke.

Prieš metus į „Uber“ atėjusio dirbti E.Michaelio pastabos buvo nukreiptos į „Pando Daily“ įkūrėją Sarah Lacy, kuri apie bendrovę išspausdino kelis neigiamo pobūdžio straipsnius – apie tai, kaip „Uber“ vairuotojai elgiasi su moterimis.

„Uber“ viceprezidentas pareiškė, kad visi taksi vairuotojai labiau linkę pulti moteris ir kad tai nėra būdinga tik „Uber“ vežėjams. Jis pridūrė, kad žurnalistė S.Lacy turėtų prisiimti asmeninę atsakomybę, jei paklausiusios jos patarimo, moterys ištrins „Uber“ programėlę ir bus išnaudotos vairuotojų.

„Mes niekuomet nešnipinėjome, nešnipinėjame ir nešnipinėsime žurnalistų“, – į „Mashable“ užklausą viešai atsakė „Uber“ atstovė Nairi Hourdajian. Ji atsiprašė už bendrovės viceprezidento išsakytas pastabas ir patikino, kad bendrovės viceprezidentas šiuos žodžius pasakė gerokai pasikarščiavęs.

Įmonė „Uber“ Lietuvoje buvo užregistruota šių metų rudenį. Nurodoma, kad joje dirba vienas darbuotojas. Kol kas nežinoma, kokia veikla „Uber“ užsiims mūsų šalyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų